CENTRUM USŁUG MULTIMEDIALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000721879
NIP
6342925218
REGON
369630749

Podsumowanie

aktywa
580 tys.
przychód
100 tys.
zysk
15 tys.
wartość firmy
525 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. JANA III SOBIESKIEGO, 2
Kod pocztowy
40-082
Rejestracja
2018-03-02
Rozpoczęcie działalności
2018-03-02
Kapitał zakładowy
505000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centrum usług multimedialnych osiągnęła 99 813 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 99 813 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 84 974 zł.
Zysk netto wyniósł 14 839 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 33 271 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 99 813 zł w 2020 roku.
• 482 653 zł w 2019 roku.
• 230 724 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4946 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 14 839 zł w 2020 roku.
• 1712 zł w 2019 roku.
• 9993 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum usług multimedialnych wynosi 524 554 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 148 387 zł a 2 126 173 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 173 601 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 524 554 zł w 2020 roku.
• 716 145 zł w 2019 roku.
• 205 031 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centrum usług multimedialnych wyniosła 579 800 zł.
a
ktywa trwałe to 9000 zł.
a
ktywa obrotowe to 570 800 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 579 800 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 531 543 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 48 257 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 191 600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 579 800 zł w 2020 roku.
• 603 432 zł w 2019 roku.
• 22 526 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Centrum usług multimedialnych wyniosły 48 257 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 579 800 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 8%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 48 257 zł w 2020 roku
• 86 728 zł w 2019 roku
• 7533 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 8% w 2020 roku
• 14% w 2019 roku
• 33% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Centrum usług multimedialnych wykazała przychody na poziomie 99 813 zł.
Organizacja zarobiła 15 812 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 973 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 14 839 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 324 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 973 zł w 2020 roku
• 411 zł w 2019 roku
• 1917 zł w 2018 roku

Organizacja Centrum usług multimedialnych wykazała zysk netto większy niż 48% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 48% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 16% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Z.b.i.g. posiada 2525 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Fundusz Nowych Technologii posiada 2525 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Fundusz Nowych Technologii (50% udziałów)
• Z.b.i.g. (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.10.2019 do 08.06.2022:
• Polski Fundusz Multimedialny (50% udziałów)
• Fundusz Nowych Technologii (50% udziałów)
W okresie od 10.04.2019 do 10.10.2019 najwięcej udziałów posiadał Polski Fundusz Multimedialny . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.