BRANDED CONTENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000719784
NIP
9721286379
REGON
369536507

Podsumowanie

aktywa
351 tys.
przychód
488 tys.
zysk
14 tys.
wartość firmy
520 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. ADAMA SKAŁKOWSKIEGO, 29
Kod pocztowy
61-606
Rejestracja
2018-02-21
Rozpoczęcie działalności
2018-02-21
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Branded content osiągnęła 488 090 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 488 090 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 474 231 zł.
Zysk netto wyniósł 13 859 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 97 618 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 488 090 zł w 2022 roku.
• 305 392 zł w 2021 roku.
• 621 114 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2772 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 13 859 zł w 2022 roku.
• -1750 zł w 2021 roku.
• 72 678 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Branded content wynosi 520 144 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 138 588 zł a 1 220 224 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 104 029 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 520 144 zł w 2022 roku.
• 332 516 zł w 2021 roku.
• 835 021 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Branded content wyniosła 351 157 zł.
a
ktywa obrotowe to 351 157 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 351 157 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 185 754 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 165 403 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 70 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 351 157 zł w 2022 roku.
• 242 168 zł w 2021 roku.
• 306 716 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Branded content wyniosły 165 403 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 351 157 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 165 403 zł w 2022 roku
• 70 273 zł w 2021 roku
• 133 071 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2022 roku
• 29% w 2021 roku
• 43% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Branded content wykazała przychody na poziomie 488 090 zł.
Organizacja zarobiła 16 735 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2876 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 13 859 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 575 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2876 zł w 2022 roku
• 6 zł w 2021 roku
• 7318 zł w 2020 roku

Organizacja Branded content wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 63% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Twaróg Jakub posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.