DIGITAL EYE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000717341
NIP
9671408158
REGON
369420472

Podsumowanie

aktywa
119 tys.
przychód
361 tys.
zysk
-6 tys.
wartość firmy
282 tys.
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
BYDGOSZCZ
Adres
UL. KUJAWSKA, 12
Kod pocztowy
85-031
Rejestracja
2018-02-05
Rozpoczęcie działalności
2018-02-05
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
jacekowczarz@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Digital eye media osiągnęła 360 663 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 360 663 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 366 807 zł.
Strata netto wyniosła 6144 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 72 133 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 360 663 zł w 2022 roku.
• 275 698 zł w 2021 roku.
• 222 876 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6144 zł w 2022 roku.
• -6138 zł w 2021 roku.
• 20 342 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital eye media wynosi 281 792 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 901 658 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 56 358 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 281 792 zł w 2022 roku.
• 229 756 zł w 2021 roku.
• 280 513 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Digital eye media wyniosła 119 218 zł.
a
ktywa obrotowe to 119 218 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 119 218 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 55 133 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 64 086 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 23 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 119 218 zł w 2022 roku.
• 130 626 zł w 2021 roku.
• 115 916 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Digital eye media wyniosły 64 086 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 119 218 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 54%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 817 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 64 086 zł w 2022 roku
• 69 350 zł w 2021 roku
• 48 501 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 54% w 2022 roku
• 53% w 2021 roku
• 42% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Digital eye media wykazała przychody na poziomie 360 663 zł.
Organizacja zarobiła -6144 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6144 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 28 zł w 2021 roku
• 1054 zł w 2020 roku

Organizacja Digital eye media wykazała zysk netto większy niż 21% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 21% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Owczarz Jacek posiada 30 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Owczarz Urszula posiada 20 udziałów, które stanowią 40% firmy.