CENTRUM CAMPINGOWE S-CAMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000714236
NIP
6462965189
REGON
369273692

Podsumowanie

aktywa
8,2 mln
przychód
8,2 mln
zysk
1,1 mln
wartość firmy
13,5 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIERUŃ
Adres
UL. WARSZAWSKA, 194
Kod pocztowy
43-155
Rejestracja
2018-01-17
Rozpoczęcie działalności
2018-01-17
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJĄ KOMPLEMENTARIUSZE, KTÓRYCH Z MOCY UMOWY SPÓŁKI ALBO PRAWOMOCNEGO ORZECZENIA SĄDU NIE POZBAWIONO PRAWA REPREZENTACJI SPÓŁKI. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST SPÓŁKA CENTRUM CAMPINGOWE S-CAMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W BIERUNIU, KTÓRA JEST REPREZENTOWANA W SPOSÓB NASTĘPUJĄCY: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPRAWNIONY PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPRAWNIONY KAŻDORAZOWO PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE BĄDŹ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W SKŁAD ZARZĄDU SPÓŁKI CENTRUM CAMPINGOWE S-CAMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ WCHODZĄ MARCIN SZCZUREK I MICHAŁ SZCZUREK.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centrum campingowe s-camp osiągnęła 8 230 239 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 230 239 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 154 645 zł.
Zysk netto wyniósł 1 075 594 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 646 048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 230 239 zł w 2022 roku.
• 5 405 919 zł w 2021 roku.
• 4 748 762 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 215 119 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 075 594 zł w 2022 roku.
• 1 164 565 zł w 2021 roku.
• 694 003 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum campingowe s-camp wynosi 13 495 921 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3 706 720 zł a 20 575 598 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 698 734 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 495 921 zł w 2022 roku.
• 9 842 614 zł w 2021 roku.
• 7 169 337 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centrum campingowe s-camp wyniosła 8 207 950 zł.
a
ktywa trwałe to 28 170 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 179 780 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 207 950 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 942 293 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 265 657 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 640 990 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 207 950 zł w 2022 roku.
• 4 817 845 zł w 2021 roku.
• 3 241 828 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Centrum campingowe s-camp wyniosły 3 265 657 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 207 950 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 653 131 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 265 657 zł w 2022 roku
• 2 710 635 zł w 2021 roku
• 1 605 184 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 50% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Centrum campingowe s-camp wykazała przychody na poziomie 8 230 239 zł.
Organizacja zarobiła 1 183 732 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 108 138 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 075 594 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 21 628 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 108 138 zł w 2022 roku
• 63 915 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Centrum campingowe s-camp wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 76% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 32% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki