AD ARTMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000711245
NIP
8542419768
REGON
369071209

Podsumowanie

aktywa
165 tys.
przychód
256 tys.
zysk
29 tys.
wartość firmy
359 tys.
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
STARGARD
Adres
UL. USŁUGOWA, 1A
Kod pocztowy
73-110
Rejestracja
2017-12-28
Rozpoczęcie działalności
2017-12-28
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.a-media.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU LUB PROKURENT MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ad artmedia osiągnęła 256 117 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 256 117 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 227 098 zł.
Zysk netto wyniósł 29 019 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 42 686 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 256 117 zł w 2023 roku.
• 183 473 zł w 2022 roku.
• 167 545 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4836 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 29 019 zł w 2023 roku.
• 2787 zł w 2022 roku.
• -30 547 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad artmedia wynosi 358 994 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 72 174 zł a 640 292 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 59 832 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 358 994 zł w 2023 roku.
• 183 874 zł w 2022 roku.
• 162 107 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ad artmedia wyniosła 165 072 zł.
a
ktywa obrotowe to 165 072 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 165 072 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 96 232 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 68 840 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 27 512 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 165 072 zł w 2023 roku.
• 67 332 zł w 2022 roku.
• 67 435 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ad artmedia wyniosły 68 840 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 165 072 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 68 840 zł w 2023 roku
• 119 zł w 2022 roku
• 222 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ad artmedia wykazała przychody na poziomie 256 117 zł.
Organizacja zarobiła 30 394 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1375 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 29 019 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 229 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1375 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Ad artmedia wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 55% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Owczarska Agnieszka posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Owczarski Dariusz posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.