SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWOCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Transpost Logistyka osiągnęła 21 718 792 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 606 570 zł. Pozostałe przychody to 1 112 223 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 506 266 zł.
Zysk netto wyniósł 100 304 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 102 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 718 792 zł w 2024 roku.
• 21 261 261 zł w 2023 roku.
• 15 639 772 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 329 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 100 304 zł w 2024 roku.
• 91 960 zł w 2023 roku.
• 149 533 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transpost Logistyka wynosi -722 tys. zł.
EBITDA Transpost Logistyka wynosi 738 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transpost Logistyka wynosi 15 974 476 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 003 038 zł a 54 296 981 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 282 068 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 974 476 zł w 2024 roku.
• 15 615 987 zł w 2023 roku.
• 12 029 647 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Transpost Logistyka wynosi 1,85%. To oznacza, że firma ma szansę 1,85% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,098% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,85% w 2024 roku.
• 1,85% w 2023 roku.
• 1,85% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transpost Logistyka wynosi 0,65%. To oznacza, że firma ma szansę 0,65% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,084% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,65% w 2024 roku.
• 0,97% w 2023 roku.
• 0,32% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transpost Logistyka charakteryzuje się umiarkowaną wiarygodnością płatniczą (ocena: C).
Ryzyko kredytowe znajduje się na przeciętnym poziomie. Zalecane jest stosowanie standardowych zabezpieczeń płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Transpost Logistyka wynosi 169 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 824 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 824 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
24 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 169 tys. zł w 2024 roku.
• 143 tys. zł w 2023 roku.
• 250 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 27 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 824 tys. zł w 2024 roku.
• 846 tys. zł w 2023 roku.
• 626 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 110 693
zł.
Koszty operacyjne Transpost Logistyka wyniosły 21 328 458
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
587 242 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 110 693 zł w 2024 roku
• 2 703 594 zł w 2023 roku
• 1 360 727 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
13% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transpost Logistyka wyniosła 6 590 821 zł.
a
ktywa trwałe to 3 269 339 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 231 483 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 90 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 590 821 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 458 755 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 132 066 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 941 546 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 590 821 zł w 2024 roku.
• 6 699 107 zł w 2023 roku.
• 3 475 045 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transpost Logistyka wyniosły 5 132 066 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 590 821 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 733 152 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 132 066 zł w 2024 roku
• 5 267 144 zł w 2023 roku
• 2 135 043 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2024 roku
• 79% w 2023 roku
• 61% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transpost Logistyka wykazała przychody na poziomie 21 718 792 zł.
Organizacja zarobiła 150 594 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 50 290 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 100 304 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 33% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7184 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 50 290 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 26 383 zł w 2022 roku
Organizacja Transpost Logistyka wykazała zysk netto większy niż 67% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Dyba Jakub
posiada 1000 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 21.09.2022 jest
Dyba Jakub
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 12.12.2017 do 21.09.2022
był Przedsiębiorstwo Transportu Samochodowego Łączności "transpost"
kontrolując 100% udziałów.