MARKET PREMIUM WYSZYŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000700871
NIP
5423286207
REGON
368590640

Podsumowanie

aktywa
2,1 mln
przychód
6,6 mln
zysk
179 tys.
wartość firmy
5,4 mln
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ, 22
Kod pocztowy
15-097
Rejestracja
2017-10-24
Rozpoczęcie działalności
2017-10-24
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Market premium wyszyński osiągnęła 6 563 172 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 563 172 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 384 365 zł.
Zysk netto wyniósł 178 807 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 283 233 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 563 172 zł w 2022 roku.
• 5 381 286 zł w 2021 roku.
• 2 978 728 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 36 163 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 178 807 zł w 2022 roku.
• 190 600 zł w 2021 roku.
• -77 132 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Market premium wyszyński wynosi 5 430 502 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 339 825 zł a 16 407 931 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 065 301 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 430 502 zł w 2022 roku.
• 4 555 645 zł w 2021 roku.
• 2 048 588 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Market premium wyszyński wyniosła 2 066 683 zł.
a
ktywa trwałe to 267 535 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 799 148 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 066 683 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 453 100 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 613 583 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 392 099 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 066 683 zł w 2022 roku.
• 923 015 zł w 2021 roku.
• 906 374 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Market premium wyszyński wyniosły 1 613 583 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 066 683 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 303 077 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 613 583 zł w 2022 roku
• 648 722 zł w 2021 roku
• 822 682 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
• 91% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Market premium wyszyński wykazała przychody na poziomie 6 563 172 zł.
Organizacja zarobiła 198 511 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 19 704 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 178 807 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 19 704 zł w 2022 roku
• 16 393 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Market premium wyszyński wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 69% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 64% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki