SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU I WICEPREZES ZARZĄDU (REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA), NATOMIAST INNY CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PREZESEM LUB WICEPREZESEM ZARZĄDU (REPREZENTACJA ŁĄCZNA)
Organizacja Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych osiągnęła 2 681 077 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 681 077 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 598 420 zł.
Zysk netto wyniósł 82 657 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 446 846 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 681 077 zł w 2023 roku.
• 2 294 687 zł w 2022 roku.
• 2 409 636 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 776 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 82 657 zł w 2023 roku.
• 93 285 zł w 2022 roku.
• 216 603 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wynosi 95 tys. zł.
EBITDA Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wynosi 95 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wynosi 2 322 846 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
204 835 zł a 6 702 693 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 387 141 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 322 846 zł w 2023 roku.
• 2 138 367 zł w 2022 roku.
• 2 730 901 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wynosi 28,7%. To oznacza, że firma ma szansę 28,7% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 4,359% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 28,7% w 2023 roku.
• 28,7% w 2022 roku.
• 1,84% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 6 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wynosi 61 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 14 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 107 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 14 tys. zł a 107 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
10 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 61 tys. zł w 2023 roku.
• 61 tys. zł w 2022 roku.
• 73 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 14 tys. zł w 2023 roku.
• 16 tys. zł w 2022 roku.
• 34 tys. zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 107 tys. zł w 2023 roku.
• 110 tys. zł w 2022 roku.
• 120 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 760 632
zł.
Koszty operacyjne Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wyniosły 2 586 335
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
126 772 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 760 632 zł w 2023 roku
• 661 956 zł w 2022 roku
• 501 991 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2023 roku
•
30% w 2022 roku
•
23% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wyniosła 277 170 zł.
a
ktywa obrotowe to 277 170 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 277 170 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 273 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4057 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 195 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 277 170 zł w 2023 roku.
• 474 653 zł w 2022 roku.
• 543 602 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wyniosły 4057 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 277 170 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 676 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4057 zł w 2023 roku
• 160 739 zł w 2022 roku
• 199 517 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
• 37% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Dolnośląskie Centrum Badań Marketingowych wykazała przychody na poziomie 2 681 077 zł.
Organizacja zarobiła 93 590 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 10 933 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 82 657 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1822 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 10 933 zł w 2023 roku
• 12 414 zł w 2022 roku
• 11 943 zł w 2021 roku