SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
UPRAWNIONYM DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI JEST WSPÓLNIK (KOMPLEMENTARIUSZ): DROGOWA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W CHEŁMIE, WPISANA DO REJESTRU PRZEDSIĘBIORCÓW POD NUMEREM 0000662141, REPREZENTOWANA PRZEZ ZARZĄ, W SKŁAD KTÓREGO WCHODZI PREZES ZARZĄDU MARCIN DOBEK, PESEL 77011417956. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA DOKUMENTÓW W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU, PROKURENT I PEŁNOMOCNIK W ZAKRESIE UMOCOWANIA SAMODZIELNIE.
Tworzenie profesjonalnych aplikacji dla inżynierów od 1999 roku.
Moduły do pomiaru i analizy ruchu drogowego w czasie rzeczywistym.
Projektowanie systemów odwadniających dla dróg oraz analizowanie ich parametrów.
Oprogramowanie do obliczania właściwości mechanicznych przewodów napowietrznych.
Opracowanie recept dla mieszanek mineralno-asfaltowych z kontrolą jakości.
Drogowa Inżynieria Sp. z o.o. to przedsiębiorstwo specjalizujące się w inżynierii komunikacyjnej, które od 1999 roku dostarcza profesjonalne oprogramowanie i aplikacje dla inżynierów. Firma zainwestowała w kluczowe technologie, które wspierają procesy związane z projektowaniem oraz badaniem parametrów ruchu drogowego. W 2017 roku Drogowa Inżynieria podjęła się przeniesienia dotychczasowych aplikacji na platformę webową, co pozwoliło na szerszy dostęp do oferowanych narzędzi. Unikalność oferowanych produktów opiera się na zastosowaniu wyspecjalizowanych modułów, takich jak pomiary ruchu drogowego, inżynieria ruchu, projektowanie odwodnień czy mechanika przewodów napowietrznych, pozwalających na precyzyjne oszacowanie warunków ruchowych oraz opracowanie odpowiednich recept dla mieszanek mineralno-asfaltowych. Firma wyróżnia się także innowacyjnym podejściem do tworzenia aplikacji, które są łatwe w użyciu i dostosowane do potrzeb inżynierów pracujących w terenie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Drogowa inżynieria osiągnęła 3 019 037 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 019 015 zł. Pozostałe przychody to 22 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 780 596 zł.
Zysk netto wyniósł 238 419 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 330 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 019 037 zł w 2024 roku.
• 2 024 458 zł w 2023 roku.
• 909 379 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 23 093 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 238 419 zł w 2024 roku.
• 25 595 zł w 2023 roku.
• 63 417 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Drogowa inżynieria wynosi 270 tys. zł.
EBITDA Drogowa inżynieria wynosi 270 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
27 647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 270 297 zł w
2024 roku.
• 29 791 zł w
2023 roku.
• 70 979 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
27 647 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 270 297 zł w
2024 roku.
• 29 791 zł w
2023 roku.
• 170 979 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Drogowa inżynieria wynosi 3 518 127 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
551 759 zł a 7 547 592 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 382 882 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 518 127 zł w 2024 roku.
• 1 824 963 zł w 2023 roku.
• 1 213 669 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Drogowa inżynieria wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 803 177
zł.
Koszty operacyjne Drogowa inżynieria wyniosły 2 748 718
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
114 740 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 803 177 zł w 2024 roku
• 613 152 zł w 2023 roku
• 222 669 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2024 roku
•
31% w 2023 roku
•
27% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Drogowa inżynieria wyniosła 1 791 207 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 791 207 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 791 207 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 735 679 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 055 528 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 228 002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 791 207 zł w 2024 roku.
• 778 904 zł w 2023 roku.
• 671 199 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 9%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Drogowa inżynieria wyniosły 1 055 528 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 791 207 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 134 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 055 528 zł w 2024 roku
• 281 644 zł w 2023 roku
• 199 534 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2024 roku
• 36% w 2023 roku
• 30% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Drogowa inżynieria wykazała przychody na poziomie 3 019 037 zł.
Organizacja zarobiła 247 557 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9138 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 238 419 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1305 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9138 zł w 2024 roku
• 2553 zł w 2023 roku
• 6486 zł w 2022 roku
Organizacja Drogowa inżynieria wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 64% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki