CREATIV MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000658795
NIP
8971832575
REGON
366063913

Podsumowanie

aktywa
2,2 mln
przychód
2,9 mln
zysk
444 tys.
wartość firmy
4,4 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. STANISŁAWA LESZCZYŃSKIEGO, 4
Kod pocztowy
50-078
Rejestracja
2017-01-16
Rozpoczęcie działalności
2016-12-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEDNAKŻE DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ, PRZY CZYNNOŚCIACH OBEJMUJĄCYCH ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ, KTÓREGO WARTOŚĆ PRZEKRACZA 200000 (DWIEŚCIE TYSIĘCY) ZŁ WYMAGANE JEST ŁĄCZNE DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA (W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO).

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creativ media osiągnęła 2 889 965 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 889 965 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 446 368 zł.
Zysk netto wyniósł 443 598 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 722 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 889 965 zł w 2021 roku.
• 1 857 828 zł w 2020 roku.
• 2 517 790 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 110 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 443 598 zł w 2021 roku.
• 25 422 zł w 2020 roku.
• 91 473 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativ media wynosi 4 428 583 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 727 549 zł a 7 224 913 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 107 146 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 428 583 zł w 2021 roku.
• 1 755 803 zł w 2020 roku.
• 2 420 205 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creativ media wyniosła 2 208 807 zł.
a
ktywa trwałe to 19 815 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 188 992 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 208 807 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 970 066 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 238 741 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 552 202 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 208 807 zł w 2021 roku.
• 1 152 284 zł w 2020 roku.
• 1 099 584 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creativ media wyniosły 1 238 741 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 208 807 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 309 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 238 741 zł w 2021 roku
• 598 199 zł w 2020 roku
• 598 538 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku
• 54% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creativ media wykazała przychody na poziomie 2 889 965 zł.
Organizacja zarobiła 477 017 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 33 420 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 443 598 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8355 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 33 420 zł w 2021 roku
• 2943 zł w 2020 roku
• 9554 zł w 2019 roku

Organizacja Creativ media wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna".
Organizacja wykazała przychód większy niż 95% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 95% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.8%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bocheńska Anna posiada 91 udziałów, które stanowią 91% firmy.
Największym udziałowcem od 13.06.2019 jest Bocheńska Anna kontrolujący 91% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.01.2017 do 13.06.2019 był Marpost kontrolując 91% udziałów.