FUNDACJA PROMOCJI NOWEJ HUTY KRS
0000447679
NIP
6783146940
REGON
122777790

Podsumowanie

aktywa
862 tys.
przychód
3 mln
zysk
533 tys.
wartość firmy
4,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
OS. NA WZGÓRZACH, 15
Kod pocztowy
31-722
Rejestracja
2013-01-17
Rozpoczęcie działalności
2013-01-17
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organ nadzoru
RADA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fundacja promocji nowej hut osiągnęła 2 996 591 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 868 420 zł. Pozostałe przychody to 128 171 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 335 567 zł.
Zysk netto wyniósł 532 853 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 523 972 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 996 591 zł w 2022 roku.
• 1 947 829 zł w 2021 roku.
• 1 017 556 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 95 073 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 532 853 zł w 2022 roku.
• -69 683 zł w 2021 roku.
• 136 993 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji nowej hut wynosi 4 739 186 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 610 047 zł a 7 491 477 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 842 219 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 739 186 zł w 2022 roku.
• 1 508 960 zł w 2021 roku.
• 1 489 014 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji nowej hut wyniosła 862 419 zł.
a
ktywa trwałe to 44 527 zł.
a
ktywa obrotowe to 817 892 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 862 419 zł.
f
undusz własny to 813 396 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 49 023 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 157 110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 862 419 zł w 2022 roku.
• 543 373 zł w 2021 roku.
• 447 212 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 62%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fundacja promocji nowej hut wyniosły 49 023 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 862 419 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6958 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 49 023 zł w 2022 roku
• 262 830 zł w 2021 roku
• 96 986 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
• 22% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fundacja promocji nowej hut wykazała przychody na poziomie 2 996 591 zł.
Organizacja zarobiła 532 853 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 532 853 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fundacja promocji nowej hut wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.5%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.5%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki