SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄD W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
MEDIAFRESH to wszechstronna agencja, która specjalizuje się w szerokim spektrum usług związanych z kreacją, technologią oraz światem cyfrowym. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania obejmujące projektowanie logo, budowę stron internetowych oraz sklepów e-commerce, prowadzenie kampanii online, produkcję filmów i fotografii, tworzenie prezentacji i aplikacji mobilnych. Ich usługi nie kończą się na tradycyjnych formach marketingu cyfrowego; mogą również realizować zaawansowane projekty, takie jak spacery 360. MEDIAFRESH wyróżnia się na tle konkurencji indywidualnym podejściem, stawiając na pierwszym miejscu potrzeby klienta. Dzięki dużemu doświadczeniu i dbałości o detale firma zdobyła zaufanie szerokiego grona klientów. Śledzenie ich dotychczasowych realizacji jest możliwe za pośrednictwem kont na Facebooku i Instagramie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Mediafresh osiągnęła 6 954 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 953 714 zł. Pozostałe przychody to 1024 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 573 943 zł.
Zysk netto wyniósł 379 771 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 944 200 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 954 738 zł w 2024 roku.
• 6 823 186 zł w 2023 roku.
• 9 923 825 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 59 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 379 771 zł w 2024 roku.
• -135 913 zł w 2023 roku.
• 212 522 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mediafresh wynosi 437 tys. zł.
EBITDA Mediafresh wynosi 473 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
67 496 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 436 696 zł w
2024 roku.
• -106 706 zł w
2023 roku.
• 305 743 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
71 873 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 472 985 zł w
2024 roku.
• -80 640 zł w
2023 roku.
• 379 920 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mediafresh wynosi 6 586 204 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
430 628 zł a 17 386 844 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 907 997 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 586 204 zł w 2024 roku.
• 4 694 590 zł w 2023 roku.
• 7 707 445 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mediafresh wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2024 roku.
• 0,68% w 2023 roku.
• 0,31% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mediafresh charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 106 266
zł.
Koszty operacyjne Mediafresh wyniosły 6 517 018
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-12 086 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 106 266 zł w 2024 roku
• 102 738 zł w 2023 roku
• 205 909 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
6.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
1% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mediafresh wyniosła 2 198 578 zł.
a
ktywa trwałe to 19 254 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 179 325 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 198 578 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 574 170 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 624 408 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 307 083 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 198 578 zł w 2024 roku.
• 2 558 168 zł w 2023 roku.
• 3 603 123 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 66%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mediafresh wyniosły 1 624 408 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 198 578 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 74%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 220 646 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 624 408 zł w 2024 roku
• 2 363 769 zł w 2023 roku
• 3 281 159 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 74% w 2024 roku
• 92% w 2023 roku
• 91% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mediafresh wykazała przychody na poziomie 6 954 738 zł.
Organizacja zarobiła 436 785 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 57 014 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 379 771 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8145 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 57 014 zł w 2024 roku
• 16 636 zł w 2023 roku
• 91 184 zł w 2022 roku