OVS REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000631265
NIP
6572924949
REGON
365119161

Podsumowanie

aktywa
144 tys.
przychód
197 tys.
zysk
37 tys.
wartość firmy
385 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚWIĘTOKRZYSKIE
Miejscowość
DALESZYCE
Adres
UL. BARTOSZA GŁOWACKIEGO, 28
Kod pocztowy
26-021
Rejestracja
2016-08-08
Rozpoczęcie działalności
2016-08-08
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KIELCACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA DOKUMENTÓW ZAWIERAJĄCYCH TEGO RODZAJU OŚWIADCZENIA UPRAWIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ovs reklama osiągnęła 196 712 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 196 712 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 159 488 zł.
Zysk netto wyniósł 37 224 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -10 903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 196 712 zł w 2022 roku.
• 158 573 zł w 2021 roku.
• 111 525 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -617 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 37 224 zł w 2022 roku.
• 26 430 zł w 2021 roku.
• -5320 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ovs reklama wynosi 385 090 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 105 052 zł a 560 280 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3730 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 385 090 zł w 2022 roku.
• 288 572 zł w 2021 roku.
• 131 662 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ovs reklama wyniosła 143 809 zł.
a
ktywa obrotowe to 143 809 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 143 809 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 140 070 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3739 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 508 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 143 809 zł w 2022 roku.
• 103 977 zł w 2021 roku.
• 77 106 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ovs reklama wyniosły 3739 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 143 809 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3739 zł w 2022 roku
• 1131 zł w 2021 roku
• 691 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Ovs reklama wykazała przychody na poziomie 196 712 zł.
Organizacja zarobiła 40 906 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3682 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 37 224 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1155 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3682 zł w 2022 roku
• 2614 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Ovs reklama wykazała zysk netto większy niż 64% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 64% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Opala Grzegorz posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Opala Marek posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.