MAXIMIZING MARKETING JANKIEWICZ I JAMRÓZ SPÓŁKA JAWNA KRS
0000888380
NIP
5252854862
REGON
388415358

Podsumowanie

aktywa
188 tys.
przychód
224 tys.
zysk
182 tys.
wartość firmy
1 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. STEFANA JARACZA, 6
Kod pocztowy
00-378
Rejestracja
2021-03-11
Rozpoczęcie działalności
2021-03-11
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA JAWNA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ DWAJ WSPÓLNICY LUB JEDEN WSPÓLNIK ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Maximizing marketing jankiewicz i jamróz osiągnęła 224 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 224 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 42 171 zł.
Zysk netto wyniósł 181 829 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 74 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 224 000 zł w 2023 roku.
• 172 003 zł w 2022 roku.
• 100 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 60 610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 181 829 zł w 2023 roku.
• 159 225 zł w 2022 roku.
• 90 040 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Maximizing marketing jankiewicz i jamróz wynosi 1 016 021 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 139 372 zł a 2 545 605 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 338 674 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 016 021 zł w 2023 roku.
• 873 988 zł w 2022 roku.
• 495 858 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Maximizing marketing jankiewicz i jamróz wyniosła 188 266 zł.
a
ktywa obrotowe to 188 266 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 188 266 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 185 829 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2437 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 62 755 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 188 266 zł w 2023 roku.
• 163 625 zł w 2022 roku.
• 92 440 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 97%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 81%.
Marża netto wyniosła 81%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Maximizing marketing jankiewicz i jamróz wyniosły 2437 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 188 266 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 812 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2437 zł w 2023 roku
• 400 zł w 2022 roku
• 400 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Maximizing marketing jankiewicz i jamróz wykazała przychody na poziomie 224 000 zł.
Brak danych

Organizacja Maximizing marketing jankiewicz i jamróz wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki