TOP MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000606407
NIP
8992785562
REGON
363920920

Podsumowanie

aktywa
106 tys.
przychód
369 tys.
zysk
183 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. WIEJSKA, 11
Kod pocztowy
52-411
Rejestracja
2016-03-07
Rozpoczęcie działalności
2016-03-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
headsandnoses.pl
Email
office@headsandnoses.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO SAMODZIELNEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Top marketing osiągnęła 368 868 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 144 241 zł. Pozostałe przychody to 224 626 zł.
Całkowite koszty wyniosły -38 469 zł.
Zysk netto wyniósł 182 710 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -10 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 368 868 zł w 2022 roku.
• 95 012 zł w 2021 roku.
• 112 317 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 44 024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 182 710 zł w 2022 roku.
• -110 732 zł w 2021 roku.
• -25 583 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Top marketing wynosi 1 046 742 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 69 989 zł a 2 557 943 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 146 610 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 046 742 zł w 2022 roku.
• 63 341 zł w 2021 roku.
• 90 883 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Top marketing wyniosła 93 884 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 26 250 zł.
a
ktywa obrotowe to 67 634 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 105 884 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 93 319 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 566 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 105 884 zł w 2022 roku.
• 107 400 zł w 2021 roku.
• 39 872 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 173%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 196%.
Marża operacyjna wyniosła -15%.
Marża netto wyniosła 50%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 57.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Top marketing wyniosły 12 566 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 105 884 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 12%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 566 zł w 2022 roku
• 196 792 zł w 2021 roku
• 18 532 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 12% w 2022 roku
• 183% w 2021 roku
• 46% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Top marketing wykazała przychody na poziomie 368 868 zł.
Organizacja zarobiła 182 710 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 182 710 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 9200 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Top marketing wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Waszak Marcin posiada 45 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Waszak Agnieszka posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 19.10.2020 jest Waszak Marcin kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.04.2019 do 19.10.2020 była Interprima kontrolująca 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.03.2016 do 29.04.2019:
• Cieślak Krzysztof (50% udziałów)
• Brzozowska Katarzyna (50% udziałów)