SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, UPRAWNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OSWIADCZEŃ WOLI ORAZ REPREZENTOWANIA SPÓŁKI NA ZEWNĄTRZ, UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Umożliwienie markom reklamowania produktów przy punktach sprzedaży online.
Zwiększenie przychodów detalistów poprzez monetyzację ruchu nieskonwertowanego.
Optymalizacja kampanii reklamowych z wykorzystaniem danych klientów.
Wsparcie w testowaniu nowych produktów przy niższych kosztach.
Poprawa konwersji dzięki automatyzacji procesów zakupowych.
Retail Media Network to organizacja skoncentrowana na integracji mediów w środowisku detalicznym, oferująca szereg usług mających na celu zwiększenie widoczności produktów oraz generowanie dodatkowego przychodu dla retailerów. Kluczową ideą, na której opiera się działalność Retail Media, jest umożliwienie markom bezpośredniego dotarcia do konsumentów w momencie, gdy są gotowi do zakupu. Dzięki reklamom umieszczanym w witrynach internetowych sprzedawców detalicznych oraz na platformach marketplace, Retail Media sprzyja poprawie pozycji produktów na cyfrowych półkach, co przełoży się na większą sprzedaż i lepszą konwersję. Równocześnie organizacja oferuje retailerom nowe źródło dochodów, co jest szczególnie istotne w kontekście rosnących kosztów prowadzenia handlu elektronicznego. Retail Media Network wyróżnia się podejściem opartym na danych, co pozwala na optymalizację kampanii reklamowych i skuteczniejsze kierowanie przekazów do odpowiedniej grupy odbiorców. Misja organizacji koncentruje się na wsparciu zarówno marek, jak i detalistów w coraz bardziej konkurencyjnym świecie e-commerce, przekładając inwestycje w media na realne zyski ze sprzedaży.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Retail Media Network osiągnęła 34 583 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 34 583 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 104 218 zł.
Strata netto wyniosła 69 635 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 34 583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 34 583 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -69 635 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -69 635 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Retail Media Network wynosi -64 tys. zł.
EBITDA Retail Media Network wynosi -53 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Retail Media Network wynosi 23 056 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 86 459 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 056 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 23 056 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Retail Media Network wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,037% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Retail Media Network charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Retail Media Network wyniosły 98 116
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Retail Media Network wyniosła 7040 zł.
a
ktywa obrotowe to 7040 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7040 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -64 635 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 71 674 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7040 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -989%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła -184%.
Marża netto wyniosła -201%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -989 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 108 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -184 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -201 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Retail Media Network wyniosły 71 674 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7040 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,018%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 71 674 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 71 674 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1018% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Retail Media Network wykazała przychody na poziomie 34 583 zł.
Organizacja Retail Media Network wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 18% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 8% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.001%.