CPC NEW MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000599603
NIP
5272758512
REGON
363666835

Podsumowanie

aktywa
112 tys.
przychód
359 tys.
zysk
13 tys.
wartość firmy
300 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ZYGMUNTA SŁOMIŃSKIEGO, 5
Kod pocztowy
00-195
Rejestracja
2016-02-01
Rozpoczęcie działalności
2016-02-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Cpc new media osiągnęła 358 773 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 358 773 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 346 082 zł.
Zysk netto wyniósł 12 691 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 68 906 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 358 773 zł w 2022 roku.
• 147 565 zł w 2021 roku.
• 65 840 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3600 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 12 691 zł w 2022 roku.
• 6051 zł w 2021 roku.
• 2960 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cpc new media wynosi 299 654 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 9708 zł a 896 931 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 58 031 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 299 654 zł w 2022 roku.
• 122 771 zł w 2021 roku.
• 55 733 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Cpc new media wyniosła 111 514 zł.
a
ktywa obrotowe to 111 514 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 111 514 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 944 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 98 569 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 21 266 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 111 514 zł w 2022 roku.
• 57 712 zł w 2021 roku.
• 31 806 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Cpc new media wyniosły 98 569 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 111 514 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 024 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 98 569 zł w 2022 roku
• 57 458 zł w 2021 roku
• 37 604 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 53.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2022 roku
• 100% w 2021 roku
• 118% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Cpc new media wykazała przychody na poziomie 358 773 zł.
Organizacja zarobiła 14 343 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1652 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 12 691 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 330 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1652 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Cpc new media wykazała zysk netto większy niż 55% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 55% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Cpc Group posiada 30 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Kurpiel Piotr posiada 15 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Cichocki Andrzej posiada 5 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 05.02.2018 jest Cpc Group kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 01.02.2016 do 05.02.2018 był Cpc Group kontrolując 60% udziałów.