Organizacja Inżynieria Ruchu Drogowego osiągnęła 16 855 023 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 810 600 zł. Pozostałe przychody to 44 423 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 897 535 zł.
Zysk netto wyniósł 2 913 065 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 770 968 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 855 023 zł w 2024 roku.
• 13 503 093 zł w 2023 roku.
• 6 692 807 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 308 851 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 913 065 zł w 2024 roku.
• 958 305 zł w 2023 roku.
• 572 669 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Inżynieria Ruchu Drogowego wynosi 3,56 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
381 509 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 3 555 003 zł w
2024 roku.
• 1 177 864 zł w
2023 roku.
• 711 009 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Inżynieria Ruchu Drogowego wynosi 29 351 346 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
6 462 404 zł a 42 137 558 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 220 735 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 29 351 346 zł w 2024 roku.
• 16 904 803 zł w 2023 roku.
• 8 011 647 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Inżynieria Ruchu Drogowego wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2018 roku.
Wiarygodność firmy
Inżynieria Ruchu Drogowego charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Inżynieria Ruchu Drogowego wyniosły 13 255 598
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-61 845 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 1 084 485 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
18% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Inżynieria Ruchu Drogowego wyniosła 9 888 789 zł.
a
ktywa trwałe to 1 000 899 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 887 890 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 888 789 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 616 539 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 272 250 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 163 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 888 789 zł w 2024 roku.
• 6 430 744 zł w 2023 roku.
• 1 911 770 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża netto wyniosła 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Inżynieria Ruchu Drogowego wyniosły 1 272 250 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 888 789 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 90 311 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 272 250 zł w 2024 roku
• 1 004 718 zł w 2023 roku
• 232 970 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2024 roku
• 16% w 2023 roku
• 12% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Inżynieria Ruchu Drogowego wykazała przychody na poziomie 16 855 023 zł.
Organizacja zarobiła 3 596 376 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 683 311 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 913 065 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 78 680 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 683 311 zł w 2024 roku
• 224 788 zł w 2023 roku
• 136 647 zł w 2018 roku