SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ , PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE , ALBO CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Doradztwo w zakresie planowania kampanii reklamowych
Zakup mediów tradycyjnych i cyfrowych
Usługi związane z custom publishing
Działania PR w zakresie komunikacji marki
Analiza i badania marketingowe
EnterPrice Media to firma specjalizująca się w profesjonalnym doradztwie z zakresu planowania kampanii reklamowych oraz zakupem mediów. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, oferuje klientom kompleksową obsługę, która obejmuje nie tylko tradycyjne usługi planowania i zakupu mediów, ale także wsparcie w obszarze PR i badań marketingowych. Firma wyróżnia się na tle konkurencji elastycznym podejściem do każdego klienta, co obejmuje audyty komunikacyjne, dedykowane mediaplanowanie oraz działania w ramach custom publishing. W zakresie custom publishing, EnterPrice Media dostarcza dopasowane rozwiązania, takie jak opracowanie graficzne, edytowanie treści oraz dystrybucję wydawnictw. W świetle rosnącej popularności mediów cyfrowych, przedsiębiorstwo nie zapomina o wartościach tradycyjnych mediów, dostrzegając ich znaczenie w strategiach marketingowych. Celem działań EnterPrice Media jest efektywne dotarcie do docelowych grup odbiorców, aby zwiększyć skuteczność reklam oraz budować pozytywny wizerunek marki swoich klientów. Współpraca z firmą oznacza także dostęp do korzystnych warunków zakupowych oraz indywidualne podejście, co zapewnia większą oszczędność czasu i zasobów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Enterprice Media osiągnęła 76 034 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 76 004 zł. Pozostałe przychody to 30 zł.
Całkowite koszty wyniosły 76 050 zł.
Strata netto wyniosła 46 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -217 012 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 76 034 zł w 2024 roku.
• 10 058 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -46 zł w 2024 roku.
• 4497 zł w 2023 roku.
• -8786 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Enterprice Media wynosi -0 tys. zł.
EBITDA Enterprice Media wynosi 1 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
5801 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -69 zł w
2024 roku.
• 4497 zł w
2023 roku.
• -8786 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
5943 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 931 zł w
2024 roku.
• 4497 zł w
2023 roku.
• -6786 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Enterprice Media wynosi 50 689 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 190 085 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 153 521 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 50 689 zł w 2024 roku.
• 24 693 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Enterprice Media wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2024 roku.
• 1,83% w 2023 roku.
• 2,53% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Enterprice Media wynosi 1,14%. To oznacza, że firma ma szansę 1,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,119% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,14% w 2024 roku.
• 2,08% w 2023 roku.
• 2,86% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Enterprice Media charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Enterprice Media wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 3 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 3 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
3 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 3 tys. zł w 2024 roku.
• 1 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Enterprice Media wyniosły 76 073
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Enterprice Media wyniosła 218 021 zł.
a
ktywa obrotowe to 218 021 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 218 021 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -301 147 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 519 168 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -86 751 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 218 021 zł w 2024 roku.
• 206 916 zł w 2023 roku.
• 202 912 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Enterprice Media wyniosły 519 168 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 218 021 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 238%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -31 934 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 519 168 zł w 2024 roku
• 508 016 zł w 2023 roku
• 508 510 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 21.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 238% w 2024 roku
• 246% w 2023 roku
• 251% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Enterprice Media wykazała przychody na poziomie 76 034 zł.
Organizacja zarobiła -39 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -46 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Enterprice Media wykazała zysk netto większy niż 40% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 54% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 40% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.