Hurtownia sportowa zaopatrująca kluby sportowe i szkoły
Szeroki asortyment produktów sportowych od znanych marek
Możliwość zamówienia odzieży sublimowanej
Ekspresowa wysyłka zamówień
Profesjonalne doradztwo w zakresie wyposażenia sportowego
Football Factory Group to hurtownia sportowa, która specjalizuje się w kompleksowym zaopatrzeniu klubów sportowych oraz instytucji edukacyjnych. Oferuje szeroki asortyment produktów związanych z różnymi dyscyplinami sportowymi, w tym odzież, obuwie i akcesoria. W ofercie znajdują się produkty renomowanych marek takich jak Adidas, Nike, Joma, oraz Reusch. Firma wyróżnia się na tle konkurencji dzięki szerokiej gamie artykułów dostępnych w atrakcyjnych cenach, a także możliwość zamówienia odzieży sublimowanej pod indywidualne preferencje. Football Factory Group dąży do zapewnienia najwyższej jakości produktów, co potwierdzają oferowane usługi dostosowane do potrzeb klientów, takie jak ekspresowa wysyłka i profesjonalne doradztwo w wyborze sprzętu sportowego. Dodatkowo, firma obsługuje nie tylko klientów indywidualnych, ale również organizacje sportowe i placówki edukacyjne, co czyni ją wszechstronnym partnerem w zarządzaniu wyposażeniem sportowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Football Factory Group osiągnęła 1 369 023 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 369 023 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 309 485 zł.
Zysk netto wyniósł 59 537 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 33 274 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 369 023 zł w 2024 roku.
• 1 247 711 zł w 2023 roku.
• 1 854 968 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 59 537 zł w 2024 roku.
• -9725 zł w 2023 roku.
• 27 213 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Football Factory Group wynosi 66 tys. zł.
EBITDA Football Factory Group wynosi 97 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
13 426 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 65 598 zł w
2024 roku.
• -9569 zł w
2023 roku.
• 27 213 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
17 845 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 96 782 zł w
2024 roku.
• 19 290 zł w
2023 roku.
• 242 285 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Football Factory Group wynosi 1 435 427 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
284 596 zł a 3 422 557 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 96 861 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 435 427 zł w 2024 roku.
• 1 071 751 zł w 2023 roku.
• 1 592 733 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Football Factory Group wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,022% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Football Factory Group charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 169 414
zł.
Koszty operacyjne Football Factory Group wyniosły 1 303 424
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
14 783 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 169 414 zł w 2024 roku
• 217 761 zł w 2023 roku
• 128 818 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2024 roku
•
17% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Football Factory Group wyniosła 489 264 zł.
a
ktywa trwałe to 91 212 zł.
a
ktywa obrotowe to 398 052 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 489 264 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 379 462 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 109 802 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 40 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 489 264 zł w 2024 roku.
• 430 175 zł w 2023 roku.
• 538 503 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 16%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Football Factory Group wyniosły 109 802 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 489 264 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -25 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 109 802 zł w 2024 roku
• 110 250 zł w 2023 roku
• 208 854 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2024 roku
• 26% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Football Factory Group wykazała przychody na poziomie 1 369 023 zł.
Organizacja zarobiła 65 598 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6061 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 59 537 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 866 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6061 zł w 2024 roku
• 156 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Football Factory Group wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 71% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 55% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.09%.