Organizacja Hr influencers non-profit osiągnęła 230 807 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 230 780 zł. Pozostałe przychody to 27 zł.
Całkowite koszty wyniosły 246 194 zł.
Strata netto wyniosła 15 414 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -61 697 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 230 807 zł w 2022 roku.
• 595 724 zł w 2021 roku.
• 644 950 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -15 414 zł w 2022 roku.
• -83 209 zł w 2021 roku.
• -916 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Hr influencers non-profit wynosi 153 871 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 577 018 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -46 098 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 153 871 zł w 2022 roku.
• 397 149 zł w 2021 roku.
• 429 967 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Hr influencers non-profit wyniosła 64 036 zł.
a
ktywa obrotowe to 64 036 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 64 036 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -124 189 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 188 225 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -14 250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 64 036 zł w 2022 roku.
• 128 893 zł w 2021 roku.
• 282 366 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Hr influencers non-profit wyniosły 188 225 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 64 036 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 294%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 188 225 zł w 2022 roku
• 237 667 zł w 2021 roku
• 307 932 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 42.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 294% w 2022 roku
• 184% w 2021 roku
• 109% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Hr influencers non-profit wykazała przychody na poziomie 230 807 zł.
Organizacja zarobiła -15 414 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -15 414 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -315 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Hr influencers non-profit wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 93% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0003%.