WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.
Organizacja Marketing Strategy Systems osiągnęła 18 090 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 090 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8470 zł.
Zysk netto wyniósł 9620 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -792 796 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 18 090 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 1 603 683 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 23 105 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 9620 zł w 2019 roku.
• -40 500 zł w 2018 roku.
• -36 590 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marketing Strategy Systems wynosi 10 tys. zł.
EBITDA Marketing Strategy Systems wynosi 10 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
11 816 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 9772 zł w
2019 roku.
• -3900 zł w
2018 roku.
• -13 860 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
11 816 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 9772 zł w
2019 roku.
• -3900 zł w
2018 roku.
• -13 860 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketing Strategy Systems wynosi 50 577 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
36 zł a 134 681 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 509 273 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 50 577 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 1 069 122 zł w 2017 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Marketing Strategy Systems wynosi 2,92%. To oznacza, że firma ma szansę 2,92% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,92% w 2019 roku.
• 4,66% w 2018 roku.
• 2,91% w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketing Strategy Systems wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,108% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2019 roku.
• 0,08% w 2018 roku.
• 0,27% w 2017 roku.
Wiarygodność firmy
Marketing Strategy Systems charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2017 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Marketing Strategy Systems wynosi 1 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 2 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 tys. zł a 2 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
0 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 1 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 2 tys. zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 64 tys. zł w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Marketing Strategy Systems wyniosły 8318
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketing Strategy Systems wyniosła 49 zł.
a
ktywa obrotowe to 49 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 48 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 48 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -22 775 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 49 zł w 2019 roku.
• 48 703 zł w 2018 roku.
• 45 599 zł w 2017 roku.