SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Agencja Reklamowo - Promocyjna Promocja 21 osiągnęła 16 800 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 800 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 434 zł.
Zysk netto wyniósł 6366 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -13 999 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 800 zł w 2022 roku.
• 31 400 zł w 2021 roku.
• 150 000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6366 zł w 2022 roku.
• 10 730 zł w 2021 roku.
• 69 780 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja Reklamowo - Promocyjna Promocja 21 wynosi 50 493 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
13 831 zł a 89 119 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 22 214 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 50 493 zł w 2022 roku.
• 87 216 zł w 2021 roku.
• 462 947 zł w 2020 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Agencja Reklamowo - Promocyjna Promocja 21 wynosi 29,3%. To oznacza, że firma ma szansę 29,3% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 5,49% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 29,3% w 2022 roku.
• 29,3% w 2021 roku.
• 1,83% w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja Reklamowo - Promocyjna Promocja 21 wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wiarygodność firmy
Agencja Reklamowo - Promocyjna Promocja 21 charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 3 poziomy w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2021 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2020 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Agencja Reklamowo - Promocyjna Promocja 21 wynosi 2 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 1 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 6 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 1 tys. zł a 6 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
1 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 2 tys. zł w 2022 roku.
• 4 tys. zł w 2021 roku.
• 16 tys. zł w 2020 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 1 tys. zł w 2022 roku.
• 1 tys. zł w 2021 roku.
• 5 tys. zł w 2020 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 6 tys. zł w 2022 roku.
• 11 tys. zł w 2021 roku.
• 39 tys. zł w 2020 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja Reklamowo - Promocyjna Promocja 21 wyniosła 24 677 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 677 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 677 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 18 441 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6236 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 677 zł w 2022 roku.
• 31 867 zł w 2021 roku.
• 111 767 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 35%.
Marża operacyjna wyniosła 42%.
Marża netto wyniosła 38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja Reklamowo - Promocyjna Promocja 21 wyniosły 6236 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 677 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6236 zł w 2022 roku
• 717 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja Reklamowo - Promocyjna Promocja 21 wykazała przychody na poziomie 16 800 zł.
Organizacja zarobiła 6996 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 630 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6366 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 126 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 630 zł w 2022 roku
• 1061 zł w 2021 roku
• 6902 zł w 2020 roku