EUROPEAN MEDIA HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000558196
NIP
5252618877
REGON
361550264

Podsumowanie

aktywa
110
przychód
3 tys.
zysk
2 tys.
wartość firmy
11 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ZŁOTA, 7
Kod pocztowy
00-019
Rejestracja
2015-05-15
Rozpoczęcie działalności
2015-05-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANI OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST SAMODZIELNIE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja European media house osiągnęła 2800 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2800 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 580 zł.
Zysk netto wyniósł 2220 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -86 100 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2800 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 175 000 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 177 001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2220 zł w 2019 roku.
• -10 640 zł w 2018 roku.
• -351 783 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji European media house wynosi 10 828 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 83 zł a 31 075 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -52 919 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 828 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 116 667 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów European media house wyniosła 110 zł.
a
ktywa obrotowe to 110 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 110 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 110 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 26 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 110 zł w 2019 roku.
• 1378 zł w 2018 roku.
• 59 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2,011%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2,011%.
Marża operacyjna wyniosła 84%.
Marża netto wyniosła 79%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 299886.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 604.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 140.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 110 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -21 963 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2019 roku
• 358 802 zł w 2018 roku
• 43 925 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 37319.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 26032% w 2018 roku
• 74639% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja European media house wykazała przychody na poziomie 2800 zł.
Organizacja zarobiła 2348 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 128 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2220 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -28 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 128 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 184 zł w 2017 roku

Organizacja European media house wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 26% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 11% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.00002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Cadavez Capital Group Limited posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 05.04.2017 jest Cadavez Capital Group Limited kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 16.10.2015 do 05.04.2017 był Saynes Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 15.05.2015 do 16.10.2015 najwięcej udziałów posiadał Cadavez Capital Group Limited. Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.