MJ REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000385377
NIP
7792392248
REGON
301736426

Podsumowanie

icon cil:factory_____ffffff
aktywa
0
icon uil:money-withdrawal_____ffffff
przychód
16 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____ffffff
zysk
-361 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____ffffff
wartość firmy
10 tys.
Info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
GŁOGOWSKA, 31
Kod pocztowy
60-702
Rejestracja
2011-05-09
Rozpoczęcie działalności
2011-05-09
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność agencji reklamowych Sprzedaż hurtowa narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania Pozaszkolne formy edukacji Działalność wspomagająca edukację Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych Działalność agencji pracy tymczasowej Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych Wydawanie książek i periodyków oraz pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ Pomoc społeczna z zakwaterowaniem zapewniająca opiekę pielęgniarską Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego Sprzedaż hurtowa żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Doradztwo związane z zarządzaniem Szkoły podstawowe Sprzedaż hurtowa realizowana na zlecenie Działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych DZIAŁALNOŚĆ BIBLIOTEK, ARCHIWÓW, MUZEÓW ORAZ POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z KULTURĄ Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni Fundusze emerytalne Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej Sprzedaż hurtowa płodów rolnych i żywych zwierząt Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność związana z tłumaczeniami Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych Placówki wychowania przedszkolnego Ubezpieczenia DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z OPROGRAMOWANIEM I DORADZTWEM W ZAKRESIE INFORMATYKI ORAZ DZIAŁALNOŚĆ POWIĄZANA Wypożyczanie i dzierżawa artykułów użytku osobistego i domowego Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych Naprawa i konserwacja artykułów użytku osobistego i domowego Działalność związana ze sportem Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane Działalność centrów telefonicznych (call center) Działalność szpitali Działalność prawnicza Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą Badania i analizy techniczne Szkoły policealne oraz wyższe Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami Działalność fotograficzna Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej Działalność portali internetowych Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej Pośrednictwo pieniężne Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Nadawanie programów radiofonicznych Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Drukowanie i działalność usługowa związana z poligrafią Naprawa i konserwacja komputerów i sprzętu komunikacyjnego POZOSTAŁA INDYWIDUALNA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA Działalność twórcza związana z kulturą i rozrywką Działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki Wynajem i dzierżawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli Sprzątanie obiektów Działalność komercyjna, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Działalność w zakresie architektury i inżynierii oraz związane z nią doradztwo techniczne DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z GRAMI LOSOWYMI I ZAKŁADAMI WZAJEMNYMI Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy Reasekuracja Działalność wydawnicza w zakresie oprogramowania Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Sprzedaż hurtowa maszyn, urządzeń i dodatkowego wyposażenia Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany Pozostała działalność pocztowa i kurierska Sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Gimnazja, szkoły ponadgimnazjalne i szkoły ponadpodstawowe, z wyłączeniem szkół policealnych Pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Działalność rozrywkowa i rekreacyjna Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Działalność związana z zarządzaniem funduszami Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Praktyka lekarska Działalność związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Działalność trustów, funduszów i podobnych instytucji finansowych Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji Działalność holdingów finansowych Pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja MJ Reklama osiągnęła 15 500 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 15 500 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 376 229 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 360 729 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -202 549 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 500 zł w 2019 roku.
• 35 600 zł w 2018 roku.
• 420 598 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -175 686 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -360 729 zł w 2019 roku.
• -3907 zł w 2018 roku.
• -9358 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT MJ Reklama wynosi -360 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 180 817 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -359 996 zł w 2019 roku.
• -3777 zł w 2018 roku.
• 1639 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji MJ Reklama wynosi 10 333 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 38 750 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 190 061 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 333 zł w 2019 roku.
• 130 861 zł w 2018 roku.
• 390 456 zł w 2017 roku.

Ryzyko zamknięcia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji MJ Reklama wynosi 29,2%. To oznacza, że firma ma szansę 29,2% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko zamknięcia działalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,108% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 29,2% w 2019 roku.
• 29,1% w 2018 roku.
• 29,0% w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji MJ Reklama wynosi 2,90%. To oznacza, że firma ma szansę 2,90% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 1,351% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,90% w 2019 roku.
• 0,37% w 2018 roku.
• 0,20% w 2017 roku.

Wiarygodność firmy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
MJ Reklama charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziom wiarygodności organizacji pozostaje bez zmian w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2019 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2018 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2017 roku.

Kredyt kupiecki

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki dla MJ Reklama wynosi 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi 2 tys. zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Standardowy kredyt kupiecki w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 5 tys. zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Maksymalny kredyt wynosił:
• 1 tys. zł w 2019 roku.
• 29 tys. zł w 2018 roku.
• 29 tys. zł w 2017 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne MJ Reklama wyniosły 375 496 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -31 055 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2019 roku
• 30 372 zł w 2018 roku
• 62 110 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 77% w 2018 roku
• 15% w 2017 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów MJ Reklama wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -217 893 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 217 893 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -496 508 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 967 380 zł w 2018 roku.
• 993 016 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 166%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -2,323%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -2,327%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 86 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1161.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1162.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania MJ Reklama wyniosły 217 893 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -314 190 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 217 893 zł w 2019 roku
• 824 544 zł w 2018 roku
• 846 273 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 85% w 2018 roku
• 85% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja MJ Reklama wykazała przychody na poziomie 15 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 1955 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja MJ Reklama wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wielgo Rakoczy Iwona posiada 101 udziałów, które stanowią 99.0% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 22.08.2019 jest Wielgo Rakoczy Iwona kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 19.12.2018 do 22.08.2019 była Wielgo Rakoczy Iwona kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.12.2015 do 19.12.2018:
• Wielgo Rakoczy Iwona (50% udziałów)
• Pluta Maciej (50% udziałów)