FUNDACJA MUZEUM KOMUNIKACJI KRS
0000527192
NIP
9512386036
REGON
360286262

Podsumowanie

aktywa
111 tys.
przychód
1,8 mln
zysk
11 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
BIELAWA
Adres
UL. PABLO PICASSA, 2
Kod pocztowy
05-520
Rejestracja
2014-10-27
Rozpoczęcie działalności
2014-07-25
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU; 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI, Z ZASTRZEŻENIEM UST. 3, SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE; 3. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW ORAZ W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 30.000,00 ZŁOTYCH - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES FUNDACJI.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fundacja muzeum komunikacj osiągnęła 1 843 059 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 810 628 zł. Pozostałe przychody to 32 431 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 799 826 zł.
Zysk netto wyniósł 10 803 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 131 520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 843 059 zł w 2022 roku.
• 15 995 zł w 2021 roku.
• 184 122 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -17 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 803 zł w 2022 roku.
• 9447 zł w 2021 roku.
• 3753 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja muzeum komunikacj wynosi 1 355 019 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 83 102 zł a 4 607 648 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3868 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 355 019 zł w 2022 roku.
• 130 538 zł w 2021 roku.
• 215 577 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fundacja muzeum komunikacj wyniosła 110 856 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 856 zł.
n
ależne wpłaty na fundusz statutowy to 100 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 110 856 zł.
f
undusz własny to 110 803 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 53 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -17 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 110 856 zł w 2022 roku.
• 314 477 zł w 2021 roku.
• 103 753 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fundacja muzeum komunikacj wyniosły 53 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 110 856 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 53 zł w 2022 roku
• 205 030 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 65% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fundacja muzeum komunikacj wykazała przychody na poziomie 1 843 059 zł.
Organizacja zarobiła 10 803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fundacja muzeum komunikacj wykazała zysk netto większy niż 52% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki