FUNDACJA MUZEUM KOMUNIKACJIKRS
0000527192NIP
9512386036REGON
360286262
Podsumowanie
aktywa
111 tys.
przychód
1,8 mln
zysk
11 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
BIELAWA
Adres
UL. PABLO PICASSA, 2
Kod pocztowy
05-520
Rejestracja
2014-10-27
Rozpoczęcie działalności
2014-07-25
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA PREZES ZARZĄDU; 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI, Z ZASTRZEŻENIEM UST. 3, SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE; 3. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW ORAZ W SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ 30.000,00 ZŁOTYCH - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES FUNDACJI.
Organizacja Fundacja muzeum komunikacj osiągnęła 1 843 059 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 810 628 zł. Pozostałe przychody to 32 431 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 799 826 zł.
Zysk netto wyniósł 10 803 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 131 520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 843 059 zł w 2022 roku.
• 15 995 zł w 2021 roku.
• 184 122 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -17 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 803 zł w 2022 roku.
• 9447 zł w 2021 roku.
• 3753 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja muzeum komunikacj wynosi 1 355 019 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
83 102 zł a 4 607 648 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3868 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 355 019 zł w 2022 roku.
• 130 538 zł w 2021 roku.
• 215 577 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja muzeum komunikacj wyniosła 110 856 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 856 zł.
n
ależne wpłaty na fundusz statutowy to 100 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 110 856 zł.
f
undusz własny to 110 803 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 53 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -17 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 110 856 zł w 2022 roku.
• 314 477 zł w 2021 roku.
• 103 753 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja muzeum komunikacj wyniosły 53 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 110 856 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -269 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 53 zł w 2022 roku
• 205 030 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 65% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja muzeum komunikacj wykazała przychody na poziomie 1 843 059 zł.
Organizacja zarobiła 10 803 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 803 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Fundacja muzeum komunikacj wykazała zysk netto większy niż 52% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 45% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki