DIGITAL LIFESTYLE HOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000508472
NIP
5213671301
REGON
147226279

Podsumowanie

aktywa
330 tys.
przychód
1,2 mln
zysk
-270 tys.
wartość firmy
818 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
PIASECZNO
Adres
UL. PUŁAWSKA, 40A
Kod pocztowy
05-500
Rejestracja
2014-05-08
Rozpoczęcie działalności
2014-05-08
Kapitał zakładowy
350000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.digitallifestylehouse.pl
Email
info@digitallifestylehouse.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU JEDNOOSOBOWEGO ZARZĄDU REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Digital lifestyle house osiągnęła 1 227 300 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 227 300 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 497 092 zł.
Strata netto wyniosła 269 791 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 245 299 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 227 300 zł w 2022 roku.
• 1 348 807 zł w 2021 roku.
• 709 068 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -49 776 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -269 791 zł w 2022 roku.
• -190 263 zł w 2021 roku.
• -171 808 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital lifestyle house wynosi 818 200 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 3 068 251 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 163 533 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 818 200 zł w 2022 roku.
• 899 204 zł w 2021 roku.
• 472 712 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Digital lifestyle house wyniosła 329 705 zł.
a
ktywa trwałe to 11 941 zł.
a
ktywa obrotowe to 317 764 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 329 705 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -718 200 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 047 906 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 63 374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 329 705 zł w 2022 roku.
• 240 934 zł w 2021 roku.
• 274 419 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -82%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 38%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 516 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 516.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Digital lifestyle house wyniosły 1 047 906 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 329 705 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 318%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 204 672 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 047 906 zł w 2022 roku
• 689 343 zł w 2021 roku
• 532 565 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 318% w 2022 roku
• 286% w 2021 roku
• 194% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Digital lifestyle house wykazała przychody na poziomie 1 227 300 zł.
Organizacja zarobiła -269 791 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -269 791 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Digital lifestyle house wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Cyfrowe Centrum Serwisowe posiada 1400 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 21.08.2015 jest Cyfrowe Centrum Serwisowe kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.04.2015 do 21.08.2015 był Cyfrowe Centrum Serwisowe kontrolując 58% udziałów.
W okresie od 27.10.2014 do 20.04.2015 najwięcej udziałów posiadał Cyfrowe Centrum Serwisowe . Jego udziały w tym czasie wynosiły 60%.