DIGITAL ADS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000491999
NIP
5252576736
REGON
147048085

Podsumowanie

aktywa
7 tys.
przychód
83 tys.
zysk
-2 tys.
wartość firmy
60 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MAZOWIECKA, 11
Kod pocztowy
00-052
Rejestracja
2013-12-23
Rozpoczęcie działalności
2014-01-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Digital ads osiągnęła 83 406 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 83 406 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 85 304 zł.
Strata netto wyniosła 1898 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -25 924 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 406 zł w 2022 roku.
• 154 719 zł w 2021 roku.
• 173 233 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1898 zł w 2022 roku.
• -9592 zł w 2021 roku.
• 10 247 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital ads wynosi 59 666 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 208 514 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -27 160 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 59 666 zł w 2022 roku.
• 108 632 zł w 2021 roku.
• 169 157 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Digital ads wyniosła 7197 zł.
a
ktywa obrotowe to 7197 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7197 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5417 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1780 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6463 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7197 zł w 2022 roku.
• 12 336 zł w 2021 roku.
• 22 417 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -26%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -35%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Digital ads wyniosły 1780 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7197 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1780 zł w 2022 roku
• 5021 zł w 2021 roku
• 5510 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
• 25% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Digital ads wykazała przychody na poziomie 83 406 zł.
Organizacja zarobiła -1898 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1898 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -215 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Digital ads wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 37% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Adamski Paweł posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Borowski Zbigniew posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.