Specjalizacja w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych, w tym unijnych
Doradztwo dla sektorów publicznych i prywatnych
Wsparcie w aplikowaniu o dotacje i finansowanie projektów
Usługi reklamowe i marketingowe
Działania proekologiczne i odpowiedzialność społeczna
Firma Doradztwo i Reklama oferuje kompleksowe usługi w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych, szczególnie z Unii Europejskiej. Specjalnością organizacji jest doradztwo dla sektora publicznego oraz prywatnego, wspierając różnorodne projekty w aplikowaniu o dotacje. Głównym celem DORADZTWA I REKLAMY jest ułatwienie klientom dostępu do środków finansowych, oferując nie tylko profesjonalne wsparcie, ale także pomoc w opracowywaniu strategii dotyczących finansowania. Organizacja wyróżnia się na tle konkurencji dzięki swojej długoterminowej współpracy z instytucjami, które dysponują funduszami oraz jej wiedzy na temat aktualnych programów grantowych. Oferuje również usługi reklamowe, co czyni ją wszechstronną w zakresie marketingu i promocji projektów. Działa, mając na uwadze również aspekty ochrony środowiska, co świadczy o jej odpowiedzialnym podejściu do biznesu oraz rozwoju lokalnych społeczności. DORADZTWO I REKLAMA angażuje się w pomoc klientom w odnalezieniu najlepszych źródeł finansowania oraz maksymalizacji szans na pozyskanie wymaganych dotacji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Doradztwo I Reklama osiągnęła 800 841 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 800 841 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 772 444 zł.
Zysk netto wyniósł 28 397 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -26 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 800 841 zł w 2024 roku.
• 751 227 zł w 2023 roku.
• 672 688 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -56 537 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 28 397 zł w 2024 roku.
• 152 107 zł w 2023 roku.
• -39 602 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Doradztwo I Reklama wynosi 40 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
65 614 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 40 028 zł w
2024 roku.
• 166 710 zł w
2023 roku.
• -39 602 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Doradztwo I Reklama wynosi 884 105 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
236 622 zł a 2 002 102 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 305 033 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 884 105 zł w 2024 roku.
• 1 699 571 zł w 2023 roku.
• 1 037 202 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Doradztwo I Reklama wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2024 roku.
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Doradztwo I Reklama wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Doradztwo I Reklama charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Doradztwo I Reklama wynosi 34 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 6 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 75 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 6 tys. zł a 75 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
11 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 34 tys. zł w 2024 roku.
• 90 tys. zł w 2023 roku.
• 77 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 6 tys. zł w 2024 roku.
• 23 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 75 tys. zł w 2024 roku.
• 275 tys. zł w 2023 roku.
• 275 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 341 554
zł.
Koszty operacyjne Doradztwo I Reklama wyniosły 760 813
zł.
Wynagrodzenia stanowią 45%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
16 021 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 341 554 zł w 2024 roku
• 256 434 zł w 2023 roku
• 284 944 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
45% w 2024 roku
•
44% w 2023 roku
•
40% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Doradztwo I Reklama wyniosła 531 924 zł.
a
ktywa trwałe to 101 543 zł.
a
ktywa obrotowe to 430 380 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 531 924 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 315 496 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 216 428 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -69 167 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 531 924 zł w 2024 roku.
• 866 115 zł w 2023 roku.
• 911 438 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Doradztwo I Reklama wyniosły 216 428 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 531 924 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12 610 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 216 428 zł w 2024 roku
• 79 017 zł w 2023 roku
• 126 446 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2024 roku
• 9% w 2023 roku
• 14% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Doradztwo I Reklama wykazała przychody na poziomie 800 841 zł.
Organizacja zarobiła 40 028 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 631 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 28 397 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 29% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9077 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 631 zł w 2024 roku
• 13 410 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Doradztwo I Reklama wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 76% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 51% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wituch Adolf
posiada 275 udziałów,
które stanowią 55.0% firmy.
Krzak Jolanta
posiada 200 udziałów,
które stanowią 40.0% firmy.
Największym udziałowcem od 21.05.2014 jest
Wituch Adolf
kontrolujący 55% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.04.2013 do 21.05.2014
był Wituch Adolf
kontrolując 55% udziałów.