Organizacja Fashion partner osiągnęła 241 257 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 241 043 zł. Pozostałe przychody to 214 zł.
Całkowite koszty wyniosły 255 696 zł.
Strata netto wyniosła 14 653 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -62 921 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 241 257 zł w 2022 roku.
• 1798 zł w 2021 roku.
• 469 478 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 16 599 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -14 653 zł w 2022 roku.
• -9341 zł w 2021 roku.
• -3728 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fashion partner wynosi 160 838 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 603 141 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -41 948 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 160 838 zł w 2022 roku.
• 1199 zł w 2021 roku.
• 312 985 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fashion partner wyniosła 138 242 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 24 570 zł.
a
ktywa obrotowe to 113 672 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 138 242 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -96 320 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 234 562 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 138 242 zł w 2022 roku.
• 45 206 zł w 2021 roku.
• 56 596 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 45 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fashion partner wyniosły 234 562 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 138 242 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 170%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 26 222 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 234 562 zł w 2022 roku
• 126 873 zł w 2021 roku
• 128 922 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 170% w 2022 roku
• 281% w 2021 roku
• 228% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fashion partner wykazała przychody na poziomie 241 257 zł.
Organizacja zarobiła -14 165 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 488 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -14 653 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -149 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 488 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Fashion partner wykazała zysk netto większy niż 22% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 36% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 52% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 22% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 36% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 35% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 52% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0007%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Monnari Trade
posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.