FASHION LINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000427491
NIP
7252061737
REGON
101446054

Podsumowanie

aktywa
408 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
48 tys.
wartość firmy
1,1 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. RZGOWSKA, 30
Kod pocztowy
93-172
Rejestracja
2012-07-20
Rozpoczęcie działalności
2012-07-23
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY - DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fashion line osiągnęła 1 106 220 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 106 217 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 058 409 zł.
Zysk netto wyniósł 47 808 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 153 189 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 106 220 zł w 2022 roku.
• 982 175 zł w 2021 roku.
• 368 455 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 8594 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 47 808 zł w 2022 roku.
• 117 627 zł w 2021 roku.
• 6981 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fashion line wynosi 1 061 776 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 133 063 zł a 2 765 551 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 159 465 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 061 776 zł w 2022 roku.
• 1 222 498 zł w 2021 roku.
• 282 547 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fashion line wyniosła 408 073 zł.
a
ktywa obrotowe to 408 073 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 408 073 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 177 417 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 230 656 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 408 073 zł w 2022 roku.
• 358 553 zł w 2021 roku.
• 152 831 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 27%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fashion line wyniosły 230 656 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 408 073 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 36 036 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 230 656 zł w 2022 roku
• 228 944 zł w 2021 roku
• 140 850 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
• 92% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fashion line wykazała przychody na poziomie 1 106 220 zł.
Organizacja zarobiła 53 394 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5586 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 47 808 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 419 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5586 zł w 2022 roku
• 11 898 zł w 2021 roku
• 1715 zł w 2020 roku

Organizacja Fashion line wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 45% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Monnari Trade posiada 50 udziałów, które stanowią 100% firmy.