EURO ADMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000448034
NIP
8952018483
REGON
022056414

Podsumowanie

aktywa
1,7 mln
przychód
374 tys.
zysk
-284 tys.
wartość firmy
249 tys.
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. PAWŁA ELUARDA, 2
Kod pocztowy
54-019
Rejestracja
2013-01-17
Rozpoczęcie działalności
2013-02-01
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE.
Branże
Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Działalność portali internetowych Działalność związana z oprogramowaniem Działalność agencji reklamowych Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana Leasing finansowy Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność związana z reprezentowaniem mediów Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania Rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność w zakresie telekomunikacji satelitarnej Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura Działalność holdingów finansowych Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Badanie rynku i opinii publicznej Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników Działalność fotograficzna Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Działalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej Magazynowanie i przechowywanie pozostałych towarów Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Euro admedia osiągnęła 373 877 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 373 877 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 657 673 zł.
Strata netto wyniosła 283 796 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 373 877 zł w 2021 roku.
• 553 580 zł w 2020 roku.
• 1 233 029 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -283 796 zł w 2021 roku.
• -202 852 zł w 2020 roku.
• -120 021 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Euro admedia wynosi 249 251 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 934 692 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -55 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 249 251 zł w 2021 roku.
• 410 457 zł w 2020 roku.
• 822 020 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Euro admedia wyniosła 1 666 030 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 653 584 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 012 445 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 666 030 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -228 292 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 894 322 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 76 103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 666 030 zł w 2021 roku.
• 1 222 347 zł w 2020 roku.
• 1 057 345 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 124%.
Marża operacyjna wyniosła -74%.
Marża netto wyniosła -76%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 197 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Euro admedia wyniosły 1 894 322 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 666 030 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 237 816 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 894 322 zł w 2021 roku
• 1 167 143 zł w 2020 roku
• 1 106 094 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2021 roku
• 95% w 2020 roku
• 105% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Euro admedia wykazała przychody na poziomie 373 877 zł.
Organizacja zarobiła -283 796 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -283 796 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja Euro admedia wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 85% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 70% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki