"MEDIA-STER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000153086
NIP
5261326329
REGON
011924201

Podsumowanie

aktywa
705 tys.
przychód
267 tys.
zysk
37 tys.
wartość firmy
531 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE, 79
Kod pocztowy
00-079
Rejestracja
2003-02-26
Rozpoczęcie działalności
1996-07-09
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "media-ster" osiągnęła 267 426 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 267 375 zł. Pozostałe przychody to 51 zł.
Całkowite koszty wyniosły 230 112 zł.
Zysk netto wyniósł 37 264 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 133 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 267 426 zł w 2019 roku.
• 394 881 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 18 632 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 37 264 zł w 2019 roku.
• -20 359 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "media-ster" wynosi 531 424 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 204 085 zł a 1 088 455 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 170 008 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 531 424 zł w 2019 roku.
• 439 392 zł w 2018 roku.
• 191 407 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "media-ster" wyniosła 705 128 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 175 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 530 128 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 705 128 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 272 114 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 433 014 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 177 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 705 128 zł w 2019 roku.
• 680 732 zł w 2018 roku.
• 350 853 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "media-ster" wyniosły 433 014 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 705 128 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 168 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 433 014 zł w 2019 roku
• 445 882 zł w 2018 roku
• 95 644 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 17.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2019 roku
• 66% w 2018 roku
• 27% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "media-ster" wykazała przychody na poziomie 267 426 zł.
Organizacja zarobiła 40 686 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3422 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 37 264 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1711 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3422 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja "media-ster" wykazała zysk netto większy niż 72% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 75% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 58% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szulc Igor posiada 60 udziałów, które stanowią 60% firmy.
Szajewski Łukasz posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Krzepiński Andrzej posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Największym udziałowcem od 20.02.2019 jest Szulc Igor kontrolujący 60% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.02.2003 do 20.02.2019 był Samczuk Wojciech kontrolując 60% udziałów.