Organizacja Śląska agencja reklamowa radio bielsko, radio plesino, radio 90 osiągnęła 11 500 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 500 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3900 zł.
Zysk netto wyniósł 7600 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 500 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 7600 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Śląska agencja reklamowa radio bielsko, radio plesino, radio 90 wynosi 43 767 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
5700 zł a 106 400 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8753 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 43 767 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Śląska agencja reklamowa radio bielsko, radio plesino, radio 90 wyniosła 7600 zł.
a
ktywa obrotowe to 7600 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7600 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 7600 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1520 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7600 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 100%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 66%.
Marża netto wyniosła 66%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7600 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Śląska agencja reklamowa radio bielsko, radio plesino, radio 90 wykazała przychody na poziomie 11 500 zł.
Organizacja zarobiła 7600 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 7600 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Śląska agencja reklamowa radio bielsko, radio plesino, radio 90 wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 21% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 21% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 16% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do ŚLĄSKA AGENCJA REKLAMOWA RADIO BIELSKO, RADIO PLESINO, RADIO 90