Organizacja Budowy Dróg Torbruk osiągnęła 2 864 484 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 864 484 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 766 592 zł.
Zysk netto wyniósł 1 097 892 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 409 212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 864 484 zł w 2024 roku.
• 1 137 839 zł w 2023 roku.
• 1 770 811 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 156 842 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 097 892 zł w 2024 roku.
• -217 902 zł w 2023 roku.
• -332 326 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Budowy Dróg Torbruk wynosi 1,2 mln zł.
EBITDA Budowy Dróg Torbruk wynosi 1,24 mln zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Budowy Dróg Torbruk wynosi 7 288 938 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
987 712 zł a 15 370 494 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 041 277 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7 288 938 zł w 2024 roku.
• 932 283 zł w 2023 roku.
• 1 517 691 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Budowy Dróg Torbruk wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,70% w 2023 roku.
• 0,32% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Budowy Dróg Torbruk charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 90 026
zł.
Koszty operacyjne Budowy Dróg Torbruk wyniosły 1 668 580
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
12 861 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 90 026 zł w 2024 roku
• 69 200 zł w 2023 roku
• 42 096 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Budowy Dróg Torbruk wyniosła 1 767 179 zł.
a
ktywa trwałe to 178 096 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 589 084 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 767 179 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 316 949 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 450 231 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 251 755 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 767 179 zł w 2024 roku.
• 743 685 zł w 2023 roku.
• 753 337 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 62%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 83%.
Marża operacyjna wyniosła 42%.
Marża netto wyniosła 38%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Budowy Dróg Torbruk wyniosły 450 231 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 767 179 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 62 980 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 450 231 zł w 2024 roku
• 512 054 zł w 2023 roku
• 303 804 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 23.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2024 roku
• 69% w 2023 roku
• 40% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Budowy Dróg Torbruk wykazała przychody na poziomie 2 864 484 zł.
Organizacja zarobiła 1 194 075 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 96 183 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 097 892 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 13 740 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 96 183 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku