SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, WICEPREZES LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z INNYM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB WICEPREZESEM LUB PROKURENTEM, PROKURENT WSPÓLNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Wdrożenia systemów Digital Signage w placówkach medycznych i komercyjnych
Kampanie reklamowe i projektowanie graficzne
Dostawa i instalacja ekranów, ścian wideo, totemów, infokiosków
Zarządzanie treściami reklamowymi za pomocą aplikacji AdmoClient
Realizacja projektów ambient marketing
Admotion to dynamiczna firma specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach komunikacyjno-reklamowych opartych na nowoczesnych technologiach Digital Signage. Przez ponad sześć lat działalności Admotion stało się operatorem sieci pół tysiąca zdalnie zarządzanych ekranów, oferując swoje usługi zarówno w sektorze medycznym, jak i komercyjnym. Firma dysponuje dwoma głównymi produktami: siecią monitorów HealthTV oraz aplikacją do planowania mediów Adsplanner.Admotion oferuje różnorodne usługi marketingowe, w tym projekty graficzne, kampanie reklamowe w placówkach medycznych, instalacje multimedialne oraz ambient marketing. Znaczącą częścią działalności są rozwiązania Digital Signage, które obejmują dostarczanie ekranów LCD, ścian wideo, ekranów dotykowych oraz kompletnych systemów zarządzania treścią. Firma zajmuje się też projektowaniem, instalacją i serwisem systemów Digital Signage, co pozwala na efektywne i dynamiczne zarządzanie treściami wyświetlanymi na ekranach.Admotion angażuje się w liczne projekty społeczne i korporacyjne, co potwierdzają liczne realizacje kampanii reklamowych dla takich marek jak Polmed, Luxmed czy Swissmed. Dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu i sprzętowi, firma oferuje elastyczne i interaktywne sposoby komunikacji z odbiorcami, co czyni ją liderem w branży Digital Signage w Polsce.Admotion wyróżnia się kreatywnością, dokładnością i solidnością w realizacji powierzonych zadań. Każdy projekt jest traktowany indywidualnie, co pozwala na dostosowanie rozwiązań do konkretnych potrzeb klientów. Firma stale rozwija swoje technologie, wprowadzając nowinki takie jak Kinect czy Leap Motion, które pozwalają na rozpoznawanie gestów użytkowników, co jeszcze bardziej zwiększa interaktywność wyświetlanych treści.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Admotion osiągnęła 518 411 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 513 163 zł. Pozostałe przychody to 5248 zł.
Całkowite koszty wyniosły 548 801 zł.
Strata netto wyniosła 35 639 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -122 569 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 518 411 zł w 2024 roku.
• 714 684 zł w 2023 roku.
• 855 181 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 517 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -35 639 zł w 2024 roku.
• 127 510 zł w 2023 roku.
• 160 650 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Admotion wynosi -41 tys. zł.
EBITDA Admotion wynosi -41 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
16 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -40 876 zł w
2024 roku.
• -12 688 zł w
2023 roku.
• 32 910 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
23 072 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -40 876 zł w
2024 roku.
• -12 688 zł w
2023 roku.
• 32 910 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Admotion wynosi 473 303 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 296 026 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 125 681 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 473 303 zł w 2024 roku.
• 1 236 554 zł w 2023 roku.
• 1 644 432 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Admotion wynosi 2,92%. To oznacza, że firma ma szansę 2,92% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 2,92% w 2024 roku.
• 2,92% w 2023 roku.
• 2,92% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Admotion wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Admotion charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Admotion wynosi 19 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 60 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 60 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
2 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 19 tys. zł w 2024 roku.
• 42 tys. zł w 2023 roku.
• 68 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 5 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 60 tys. zł w 2024 roku.
• 117 tys. zł w 2023 roku.
• 201 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 216 946
zł.
Koszty operacyjne Admotion wyniosły 554 039
zł.
Wynagrodzenia stanowią 39%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-5917 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 216 946 zł w 2024 roku
• 286 436 zł w 2023 roku
• 235 720 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
39% w 2024 roku
•
52% w 2023 roku
•
34% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Admotion wyniosła 224 157 zł.
a
ktywa obrotowe to 224 157 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 224 157 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 170 261 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 53 896 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -4237 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 224 157 zł w 2024 roku.
• 482 570 zł w 2023 roku.
• 734 684 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -21%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 46 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Admotion wyniosły 53 896 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 224 157 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4116 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 53 896 zł w 2024 roku
• 149 160 zł w 2023 roku
• 159 067 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2024 roku
• 31% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Admotion wykazała przychody na poziomie 518 411 zł.
Organizacja zarobiła -35 639 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -35 639 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 20 125 zł w 2023 roku
• 8376 zł w 2022 roku
Organizacja Admotion wykazała zysk netto większy niż 24% organizacji z branży "Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 24% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.04%.