CREATIVE MEDIA CONCIERGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000361182
NIP
9522093488
REGON
142497430

Podsumowanie

aktywa
1,9 mln
przychód
4,6 mln
zysk
213 tys.
wartość firmy
4,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
DRWALI, 9A
Kod pocztowy
04-840
Rejestracja
2010-07-19
Rozpoczęcie działalności
2010-07-16
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative media concierge osiągnęła 4 578 990 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 578 990 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 365 572 zł.
Zysk netto wyniósł 213 419 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 915 798 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 578 990 zł w 2022 roku.
• 1 277 257 zł w 2021 roku.
• 489 814 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 42 684 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 213 419 zł w 2022 roku.
• 117 725 zł w 2021 roku.
• 78 437 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative media concierge wynosi 4 724 748 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 818 413 zł a 11 447 476 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 882 941 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 724 748 zł w 2022 roku.
• 1 980 752 zł w 2021 roku.
• 1 210 347 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative media concierge wyniosła 1 940 494 zł.
a
ktywa trwałe to 1 023 356 zł.
a
ktywa obrotowe to 917 137 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 940 494 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 091 218 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 849 276 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 144 236 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 940 494 zł w 2022 roku.
• 1 479 445 zł w 2021 roku.
• 1 295 527 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Creative media concierge wyniosły 849 276 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 940 494 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 849 276 zł w 2022 roku
• 601 646 zł w 2021 roku
• 535 452 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2022 roku
• 41% w 2021 roku
• 41% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative media concierge wykazała przychody na poziomie 4 578 990 zł.
Organizacja zarobiła 234 526 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 107 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 213 419 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4221 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 107 zł w 2022 roku
• 11 643 zł w 2021 roku
• 7757 zł w 2020 roku

Organizacja Creative media concierge wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 77% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 51% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Beck Artur posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 04.09.2019 jest Beck Artur kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.07.2010 do 04.09.2019 był Przedsiębiorstwo Przemysłowo Handlowe "fam" kontrolując 90% udziałów.