CANDYKING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000347591
NIP
7010218690
REGON
142264973

Podsumowanie

aktywa
479 tys.
przychód
0
zysk
0
wartość firmy
359 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. KRÓLOWEJ JADWIGI, 43
Kod pocztowy
61-872
Rejestracja
2010-01-28
Rozpoczęcie działalności
2010-02-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI SAMODZIELNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność portali internetowych Działalność agencji reklamowych Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek Pozostała działalność wydawnicza Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Badanie rynku i opinii publicznej Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Leasing finansowy Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim Działalność wspomagająca edukację Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych Działalność holdingów finansowych

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Candyking poland osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -3 924 180 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 68 324 zł w 2019 roku.
• 2 452 100 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 448 866 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• -25 879 zł w 2019 roku.
• -551 720 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Candyking poland wynosi 359 125 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 915 331 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 896 478 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 359 125 zł w 2019 roku.
• 373 813 zł w 2019 roku.
• 2 019 906 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Candyking poland wyniosła 478 833 zł.
a
ktywa obrotowe to 478 833 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 478 833 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 478 833 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 205 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 478 833 zł w 2019 roku.
• 650 067 zł w 2019 roku.
• 1 292 462 zł w 2018 roku.

Rentowność

Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 478 833 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -498 215 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2019 roku
• 212 382 zł w 2019 roku
• 778 898 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 33% w 2019 roku
• 60% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Candyking poland wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -127 887 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 56 555 zł w 2018 roku

Organizacja Candyking poland wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 34% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

E Out Instrument Ab posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 18.05.2018 jest E Out Instrument Ab kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 10.03.2017 do 18.05.2018 był Candyking Holding Ab kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 14.02.2011 do 10.03.2017 najwięcej udziałów posiadał Candyking International Ab. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.