PLATFORMA MARKETINGOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000347402
NIP
9512301583
REGON
142261242

Podsumowanie

aktywa
4,1 mln
przychód
937 tys.
zysk
-106 tys.
wartość firmy
740 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. TRĘBACKA, 4
Kod pocztowy
00-074
Rejestracja
2010-01-26
Rozpoczęcie działalności
2010-03-01
Kapitał zakładowy
105000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Platforma marketingowa osiągnęła 937 378 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 937 378 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 043 496 zł.
Strata netto wyniosła 106 118 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -111 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 937 378 zł w 2020 roku.
• 80 001 zł w 2019 roku.
• 995 994 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -17 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -106 118 zł w 2020 roku.
• -296 zł w 2019 roku.
• 501 703 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Platforma marketingowa wynosi 739 765 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 343 446 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -36 018 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 739 765 zł w 2020 roku.
• 247 768 zł w 2019 roku.
• 2 865 465 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Platforma marketingowa wyniosła 4 093 719 zł.
a
ktywa trwałe to 231 590 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 862 129 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 093 719 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 153 128 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 940 591 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -274 916 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 093 719 zł w 2020 roku.
• 4 839 433 zł w 2019 roku.
• 4 813 859 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -69%.
Marża operacyjna wyniosła -11%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -30.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Platforma marketingowa wyniosły 3 940 591 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 093 719 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -406 679 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 940 591 zł w 2020 roku
• 4 580 187 zł w 2019 roku
• 4 554 316 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2020 roku
• 95% w 2019 roku
• 95% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Platforma marketingowa wykazała przychody na poziomie 937 378 zł.
Organizacja zarobiła -106 118 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -106 118 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 39 253 zł w 2018 roku

Organizacja Platforma marketingowa wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Malacki Dariusz posiada 2100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 25.10.2023 jest Malacki Dariusz kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.08.2021 do 25.10.2023 był Pabio kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 27.09.2016 do 06.08.2021 najwięcej udziałów posiadał It Business Consulting Group, . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.