SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI DOKUMENTÓW UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Mazury-Trans osiągnęła 42 929 413 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 42 928 923 zł. Pozostałe przychody to 490 zł.
Całkowite koszty wyniosły 42 463 139 zł.
Zysk netto wyniósł 465 784 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 37 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 42 929 413 zł w 2024 roku.
• 61 306 613 zł w 2023 roku.
• 67 957 084 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 64 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 465 784 zł w 2024 roku.
• -3 652 913 zł w 2023 roku.
• 483 687 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mazury-Trans wynosi 990 tys. zł.
EBITDA Mazury-Trans wynosi 1,99 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
46 554 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 990 183 zł w
2024 roku.
• -3 808 443 zł w
2023 roku.
• 1 000 412 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
10 808 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 991 008 zł w
2024 roku.
• -2 705 558 zł w
2023 roku.
• 2 003 157 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mazury-Trans wynosi 31 005 998 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
523 254 zł a 107 323 533 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 100 877 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 31 005 998 zł w 2024 roku.
• 41 044 991 zł w 2023 roku.
• 50 153 073 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mazury-Trans wynosi 0,47%. To oznacza, że firma ma szansę 0,47% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,47% w 2024 roku.
• 5,5% w 2023 roku.
• 0,52% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Mazury-Trans charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 8 416 084
zł.
Koszty operacyjne Mazury-Trans wyniosły 41 938 740
zł.
Wynagrodzenia stanowią 20%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
59 461 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 8 416 084 zł w 2024 roku
• 14 293 304 zł w 2023 roku
• 14 031 410 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
20% w 2024 roku
•
22% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mazury-Trans wyniosła 15 150 342 zł.
a
ktywa trwałe to 7 071 502 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 078 840 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 150 342 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 697 672 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 452 670 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 141 371 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 150 342 zł w 2024 roku.
• 19 754 059 zł w 2023 roku.
• 18 943 650 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 67%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mazury-Trans wyniosły 14 452 670 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 150 342 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 381 791 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 452 670 zł w 2024 roku
• 19 522 172 zł w 2023 roku
• 15 058 848 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2024 roku
• 99% w 2023 roku
• 79% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mazury-Trans wykazała przychody na poziomie 42 929 413 zł.
Organizacja zarobiła 529 080 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 63 296 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 465 784 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -850 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 63 296 zł w 2024 roku
• 669 339 zł w 2023 roku
• 164 684 zł w 2022 roku