MULTIMEDIA CREATORS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000333136
NIP
9562252473
REGON
340592951

Podsumowanie

aktywa
618 tys.
przychód
111 tys.
zysk
7 tys.
wartość firmy
554 tys.
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
TORUŃ
Adres
SZEROKA, 37
Kod pocztowy
87-100
Rejestracja
2009-07-10
Rozpoczęcie działalności
2009-06-05
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU. WICEPREZES ZARZĄDU, CZŁONEK ZARZĄDU, PROKURENT LUB PEŁNOMOCNIK UPOWAŻNIENI SĄ DO PODEJMOWANIA SAMODZIELNYCH DECYZJI TYLKO W ZAKRESIE PEŁNOMOCNICTWA UDZIELONEGO IM PRZEZ PREZESA ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Multimedia creators osiągnęła 110 602 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 110 602 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 103 659 zł.
Zysk netto wyniósł 6943 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -55 068 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 110 602 zł w 2022 roku.
• 141 497 zł w 2021 roku.
• 220 097 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -11 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6943 zł w 2022 roku.
• 41 225 zł w 2021 roku.
• 92 784 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Multimedia creators wynosi 554 273 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 69 425 zł a 2 414 767 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -30 458 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 554 273 zł w 2022 roku.
• 706 792 zł w 2021 roku.
• 934 510 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Multimedia creators wyniosła 618 027 zł.
a
ktywa obrotowe to 618 027 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 618 027 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 603 692 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 335 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 55 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 618 027 zł w 2022 roku.
• 771 609 zł w 2021 roku.
• 692 930 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Multimedia creators wyniosły 14 335 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 618 027 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -12 046 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 335 zł w 2022 roku
• 174 860 zł w 2021 roku
• 137 406 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 23% w 2021 roku
• 20% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Multimedia creators wykazała przychody na poziomie 110 602 zł.
Organizacja zarobiła 8104 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1161 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6943 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 14% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2141 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1161 zł w 2022 roku
• 4077 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Multimedia creators wykazała zysk netto większy niż 44% organizacji z branży "Działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 45% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 44% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kurzawski Łukasz posiada 80 udziałów, które stanowią 80% firmy.
Kurzawski Jacek posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.