SĄD REJONOWY W BYDGOSZCZY, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI WE WSZYSTKICH SPRAWACH, W TYM MAJĄTKOWYCH, STOWARZYSZENIA, ZAWIERANIA UMÓW I UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Pielęgnowanie i dokumentowanie historii komunikacji miejskiej
Organizacja wydarzeń i wystaw związanych z transportem
Zachowanie zabytków techniki transportowej
Wsłuchiwanie się w potrzeby mieszkańców i opiniowanie projektów transportowych
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju transportu publicznego w Bydgoszczy powstało w 2008 roku i od tego czasu nieprzerwanie angażuje się w działania na rzecz mieszkańców miasta, kładąc szczególny nacisk na zrównoważony rozwój transportu publicznego. Misją stowarzyszenia jest stworzenie Bydgoszczy, w której komunikacja jest efektywna, przyjazna dla środowiska oraz dostępna dla wszystkich mieszkańców. Organizacja prowadzi działalność w wielu obszarach związanych z miejską komunikacją, w tym pielęgnowaniem historii transportu w mieście oraz promowaniem korzystania z transportu publicznego. Stowarzyszenie organizuje różnorodne wydarzenia, w tym wystawy historyczne, a także uczestniczy w konsultacjach społecznych i opiniuje projekty związane z transportem publicznym. W ramach swojej działalności, stowarzyszenie dba o zachowanie zabytków techniki, posiadając dwa zabytkowe autobusy - Jelcz M11 oraz Volvo B10MA. Działania stowarzyszenia przyczyniają się do poprawy jakości życia mieszkańców Bydgoszczy, poprzez wsłuchiwanie się w ich potrzeby i przedstawianie odpowiednich uwag władzom transportu publicznego.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy osiągnęła 493 966 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 493 966 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 579 782 zł.
Strata netto wyniosła 85 816 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 144 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 493 966 zł w 2024 roku.
• 380 002 zł w 2023 roku.
• 173 961 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -30 699 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -85 816 zł w 2024 roku.
• 164 713 zł w 2023 roku.
• 56 201 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy wynosi -86 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
30 699 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -85 816 zł w
2024 roku.
• 164 713 zł w
2023 roku.
• 56 201 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy wynosi 434 406 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 234 916 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 121 345 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 434 406 zł w 2024 roku.
• 1 081 140 zł w 2023 roku.
• 387 640 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,027% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy wyniosły 579 782
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy wyniosła 143 865 zł.
a
ktywa obrotowe to 143 865 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 143 865 zł.
f
undusz własny to 140 127 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3738 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 41 850 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 143 865 zł w 2024 roku.
• 263 716 zł w 2023 roku.
• 64 265 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -60%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -61%.
Marża operacyjna wyniosła -17%.
Marża netto wyniosła -17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -53.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy wyniosły 3738 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 143 865 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3738 zł w 2024 roku
• 38 445 zł w 2023 roku
• 1782 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 15% w 2023 roku
• 3% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy wykazała przychody na poziomie 493 966 zł.
Organizacja zarobiła -85 816 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -85 816 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Stowarzyszenie NA Rzecz Rozwoju Transportu Publicznego W Bydgoszczy wykazała zysk netto większy niż 21% organizacji z branży "Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 21% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU TRANSPORTU PUBLICZNEGO W BYDGOSZCZ