Organizacja "trans kampania" osiągnęła 15 195 172 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 135 143 zł. Pozostałe przychody to 60 029 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 868 056 zł.
Zysk netto wyniósł 267 087 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -633 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 195 172 zł w 2022 roku.
• 11 183 553 zł w 2021 roku.
• 10 531 673 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 39 001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 267 087 zł w 2022 roku.
• 237 206 zł w 2021 roku.
• 136 567 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "trans kampania" wynosi 12 648 124 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 449 660 zł a 37 987 931 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -147 459 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 648 124 zł w 2022 roku.
• 9 653 871 zł w 2021 roku.
• 8 638 824 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów "trans kampania" wyniosła 4 766 048 zł.
a
ktywa trwałe to 336 275 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 429 773 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 766 048 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 932 880 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 833 168 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -190 850 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 766 048 zł w 2022 roku.
• 5 710 728 zł w 2021 roku.
• 5 645 731 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "trans kampania" wyniosły 2 833 168 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 766 048 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -349 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 833 168 zł w 2022 roku
• 4 044 935 zł w 2021 roku
• 4 217 144 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 75% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "trans kampania" wykazała przychody na poziomie 15 195 172 zł.
Organizacja zarobiła 331 205 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 64 118 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 267 087 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8261 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 64 118 zł w 2022 roku
• 25 095 zł w 2021 roku
• 4144 zł w 2020 roku