"TRANS KAMPANIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000265256
NIP
5242585604
REGON
140690163

Podsumowanie

aktywa
4,8 mln
przychód
15,2 mln
zysk
267 tys.
wartość firmy
12,7 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MYSŁOWICKA, 3
Kod pocztowy
01-612
Rejestracja
2006-10-10
Rozpoczęcie działalności
2006-10-02
Kapitał zakładowy
300000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "trans kampania" osiągnęła 15 195 172 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 135 143 zł. Pozostałe przychody to 60 029 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 868 056 zł.
Zysk netto wyniósł 267 087 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -633 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 195 172 zł w 2022 roku.
• 11 183 553 zł w 2021 roku.
• 10 531 673 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 39 001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 267 087 zł w 2022 roku.
• 237 206 zł w 2021 roku.
• 136 567 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "trans kampania" wynosi 12 648 124 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 449 660 zł a 37 987 931 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -147 459 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 648 124 zł w 2022 roku.
• 9 653 871 zł w 2021 roku.
• 8 638 824 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "trans kampania" wyniosła 4 766 048 zł.
a
ktywa trwałe to 336 275 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 429 773 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 766 048 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 932 880 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 833 168 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -190 850 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 766 048 zł w 2022 roku.
• 5 710 728 zł w 2021 roku.
• 5 645 731 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "trans kampania" wyniosły 2 833 168 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 766 048 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -349 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 833 168 zł w 2022 roku
• 4 044 935 zł w 2021 roku
• 4 217 144 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 75% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "trans kampania" wykazała przychody na poziomie 15 195 172 zł.
Organizacja zarobiła 331 205 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 64 118 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 267 087 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8261 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 64 118 zł w 2022 roku
• 25 095 zł w 2021 roku
• 4144 zł w 2020 roku

Organizacja "trans kampania" wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Działalność śródlądowych agencji transportowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Krajewski Paweł posiada 269 udziałów, które stanowią 89.7% firmy.
Włudyka Marcin posiada 30 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 13.11.2018 jest Krajewski Paweł kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 30.12.2010 do 13.11.2018 był Krajewski Paweł kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 27.09.2010 do 30.12.2010 najwięcej udziałów posiadał Krajewski Paweł . Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.