"MEDIA PRODUCTION" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000260145
NIP
5213402050
REGON
140603454

Podsumowanie

aktywa
2,6 mln
przychód
3,1 mln
zysk
632 tys.
wartość firmy
6,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC BANKOWY, 2
Kod pocztowy
00-095
Rejestracja
2006-07-07
Rozpoczęcie działalności
2006-07-07
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "media production" osiągnęła 3 056 010 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 056 010 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 424 186 zł.
Zysk netto wyniósł 631 823 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 173 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 056 010 zł w 2022 roku.
• 2 434 554 zł w 2021 roku.
• 2 642 518 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 75 986 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 631 823 zł w 2022 roku.
• 414 488 zł w 2021 roku.
• 515 523 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "media production" wynosi 6 409 421 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 844 788 zł a 9 838 870 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 610 610 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 409 421 zł w 2022 roku.
• 4 651 908 zł w 2021 roku.
• 4 883 826 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "media production" wyniosła 2 559 169 zł.
a
ktywa trwałe to 49 571 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 509 598 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 559 169 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 459 717 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 99 451 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 41 354 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 559 169 zł w 2022 roku.
• 1 959 114 zł w 2021 roku.
• 1 999 930 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "media production" wyniosły 99 451 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 559 169 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -213 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 99 451 zł w 2022 roku
• 131 220 zł w 2021 roku
• 586 524 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
• 29% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "media production" wykazała przychody na poziomie 3 056 010 zł.
Organizacja zarobiła 701 517 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 69 694 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 631 823 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 563 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 69 694 zł w 2022 roku
• 47 783 zł w 2021 roku
• 96 366 zł w 2020 roku

Organizacja "media production" wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Albu Mihail posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 27.10.2022 jest Albu Mihail kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.05.2010 do 27.10.2022 był S.c. Fishing And Hunting Televiziune S.r.l. kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 24.09.2009 do 17.05.2010 najwięcej udziałów posiadał Videovox Production Müsorgyártó Kft.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.