Organizacja Bta cargo polska osiągnęła 6 021 988 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 021 986 zł. Pozostałe przychody to 3 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 611 659 zł.
Zysk netto wyniósł 410 327 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 204 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 021 988 zł w 2024 roku.
• 5 463 144 zł w 2023 roku.
• 5 478 798 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 47 983 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 410 327 zł w 2024 roku.
• 416 869 zł w 2023 roku.
• 377 379 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bta cargo polska wynosi 488 tys. zł.
EBITDA Bta cargo polska wynosi 499 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
58 841 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 487 858 zł w
2024 roku.
• 458 181 zł w
2023 roku.
• 416 505 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
58 181 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 499 185 zł w
2024 roku.
• 485 618 zł w
2023 roku.
• 441 831 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bta cargo polska wynosi 6 241 285 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
585 318 zł a 15 054 971 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 392 290 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 241 285 zł w 2024 roku.
• 5 776 118 zł w 2023 roku.
• 5 639 966 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bta cargo polska wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 701 484
zł.
Koszty operacyjne Bta cargo polska wyniosły 5 534 128
zł.
Wynagrodzenia stanowią 13%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
64 452 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 701 484 zł w 2024 roku
• 508 952 zł w 2023 roku
• 332 766 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
13% w 2024 roku
•
10% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bta cargo polska wyniosła 1 034 013 zł.
a
ktywa trwałe to 6041 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 027 971 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 034 013 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 780 424 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 253 588 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 102 146 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 034 013 zł w 2024 roku.
• 1 095 771 zł w 2023 roku.
• 1 040 101 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bta cargo polska wyniosły 253 588 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 034 013 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 985 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 253 588 zł w 2024 roku
• 473 709 zł w 2023 roku
• 402 878 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2024 roku
• 43% w 2023 roku
• 39% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bta cargo polska wykazała przychody na poziomie 6 021 988 zł.
Organizacja zarobiła 471 927 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 61 600 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 410 327 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8800 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 61 600 zł w 2024 roku
• 43 918 zł w 2023 roku
• 40 352 zł w 2022 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Banasiak Bogdan (50% udziałów)
• Łuczak Tomasz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 31.03.2010 do 28.10.2020:
• Banasiak Bogdan (33% udziałów)
• Kaszyński Krzysztof (33% udziałów)
• Łuczak Tomasz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 26.04.2006 do 31.03.2010:
• Banasiak Bogdan (33% udziałów)
• Kaszyński Jakub (33% udziałów)
• Łuczak Tomasz (33% udziałów)