Kompleksowe rozwiązania dla galerii handlowych, restauracji i hoteli
Zwiększanie sprzedaży poprzez przyjemną atmosferę
Make Sense Media Sp. z o.o. to agencja marketingowa z siedzibą w Warszawie, która koncentruje się na tworzeniu przyjemnej atmosfery w przestrzeniach sprzedaży poprzez nowoczesne strategie marketingowe, takie jak audiomarketing i marketing zapachowy. Oferując kompleksowe rozwiązania, firma dostarcza unikalne systemy komunikacji wizualnej, znane również jako digital signage, które mogą być zastosowane w różnych lokalizacjach, takich jak galerie handlowe, restauracje, hotele czy przychodnie zdrowia. Wyróżniającym się produktem są domki RFID dla dzieci, wyświetlające popularne bajki, które łączą rozrywkę z edukacją. Dzięki tym innowacyjnym rozwiązaniom Make Sense Media przyczynia się do zwiększenia sprzedaży oraz poprawy doświadczeń klientów w obiektach, w których działają. Agencja, obecna na rynku od 2004 roku, stale rozwija swoje usługi w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby branży, a jej misją jest dostarczanie kreatywnych i efektywnych rozwiązań dla klientów w Mazowieckiem i innych regionach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Make Sense Media osiągnęła 1 427 319 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 426 841 zł. Pozostałe przychody to 478 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 649 422 zł.
Strata netto wyniosła 222 581 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -171 882 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 427 319 zł w 2024 roku.
• 3 102 977 zł w 2023 roku.
• 3 114 644 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -45 095 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -222 581 zł w 2024 roku.
• -41 049 zł w 2023 roku.
• 189 499 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Make Sense Media wynosi -111 tys. zł.
EBITDA Make Sense Media wynosi -101 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
43 102 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -110 673 zł w
2024 roku.
• 46 714 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
45 098 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -100 947 zł w
2024 roku.
• 57 537 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Make Sense Media wynosi 1 693 516 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 957 170 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -134 755 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 693 516 zł w 2024 roku.
• 2 977 557 zł w 2023 roku.
• 3 768 869 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Make Sense Media wynosi 0,58%. To oznacza, że firma ma szansę 0,58% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,059% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,58% w 2024 roku.
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Make Sense Media charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 747 647
zł.
Koszty operacyjne Make Sense Media wyniosły 1 537 514
zł.
Wynagrodzenia stanowią 49%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
19 921 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 747 647 zł w 2024 roku
• 704 005 zł w 2023 roku
• 830 296 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
49% w 2024 roku
•
23% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Make Sense Media wyniosła 1 755 900 zł.
a
ktywa trwałe to 3082 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 752 818 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 755 900 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 989 292 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 766 607 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -6177 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 755 900 zł w 2024 roku.
• 1 993 584 zł w 2023 roku.
• 2 522 839 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Make Sense Media wyniosły 766 607 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 755 900 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -50 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 766 607 zł w 2024 roku
• 781 710 zł w 2023 roku
• 1 276 917 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2024 roku
• 39% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Make Sense Media wykazała przychody na poziomie 1 427 319 zł.
Organizacja zarobiła -222 581 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -222 581 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2467 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 6828 zł w 2023 roku
• 21 597 zł w 2022 roku