MAKE SENSE MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000221987
NIP
1181739978
REGON
015760676

Podsumowanie

aktywa
2,5 mln
przychód
3,1 mln
zysk
189 tys.
wartość firmy
3,8 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. ZWYCIĘZCÓW, 39
Kod pocztowy
03-929
Rejestracja
2004-11-18
Rozpoczęcie działalności
2004-06-23
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Make sense media osiągnęła 3 114 644 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 910 061 zł. Pozostałe przychody to 204 583 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 720 561 zł.
Zysk netto wyniósł 189 499 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 96 830 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 114 644 zł w 2022 roku.
• 3 313 781 zł w 2021 roku.
• 4 373 968 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 19 284 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 189 499 zł w 2022 roku.
• 35 138 zł w 2021 roku.
• 228 210 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Make sense media wynosi 3 768 869 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 934 441 zł a 7 786 610 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 226 413 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 768 869 zł w 2022 roku.
• 3 142 054 zł w 2021 roku.
• 4 594 784 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Make sense media wyniosła 2 522 839 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 522 839 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 522 839 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 245 922 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 276 917 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 144 740 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 522 839 zł w 2022 roku.
• 2 196 973 zł w 2021 roku.
• 2 415 367 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 15%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Make sense media wyniosły 1 276 917 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 522 839 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 31 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 276 917 zł w 2022 roku
• 1 140 550 zł w 2021 roku
• 1 394 082 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
• 58% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Make sense media wykazała przychody na poziomie 3 114 644 zł.
Organizacja zarobiła 211 096 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 597 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 189 499 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 866 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 597 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 23 303 zł w 2020 roku

Organizacja Make sense media wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Van Der Stam Lorenz posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 18.06.2019 jest Van Der Stam Lorenz kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 27.06.2017 do 18.06.2019 był Van Der Stam Lorenz Pieter kontrolując 99% udziałów.
W okresie od 24.11.2016 do 27.06.2017 najwięcej udziałów posiadał Van Der Stam Der Stam Lorenz Pieter. Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.