GRABEK PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000218906
NIP
6112531964
REGON
231225556

Podsumowanie

aktywa
1,3 mln
przychód
3,5 mln
zysk
-134 tys.
wartość firmy
2,7 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
JELENIA GÓRA
Adres
UL. KAROLA MIARKI, 42
Kod pocztowy
58-500
Rejestracja
2004-10-05
Rozpoczęcie działalności
2004-10-05
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI PRYWATNEJ KRAJOWEJ POZOSTAŁEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU GDY ZARZĄD BĘDZIE JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Grabek promotion osiągnęła 3 478 492 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 478 492 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 612 132 zł.
Strata netto wyniosła 133 640 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 175 889 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 478 492 zł w 2022 roku.
• 3 068 837 zł w 2021 roku.
• 1 330 307 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -574 432 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -133 640 zł w 2022 roku.
• 616 801 zł w 2021 roku.
• -213 509 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grabek promotion wynosi 2 671 505 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 8 696 231 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 115 783 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 671 505 zł w 2022 roku.
• 5 078 336 zł w 2021 roku.
• 989 510 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Grabek promotion wyniosła 1 286 124 zł.
a
ktywa trwałe to 232 677 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 053 447 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 286 124 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 470 013 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 816 112 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 50 445 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 286 124 zł w 2022 roku.
• 1 238 520 zł w 2021 roku.
• 791 390 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -28%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -78.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Grabek promotion wyniosły 816 112 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 286 124 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 106 748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 816 112 zł w 2022 roku
• 484 868 zł w 2021 roku
• 654 539 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
• 83% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Grabek promotion wykazała przychody na poziomie 3 478 492 zł.
Organizacja zarobiła -133 640 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -133 640 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 31 158 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Grabek promotion wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Pozostała działalność związana ze sportem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 87% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Grabek Maciej posiada 26 udziałów, które stanowią 52% firmy.
K2 Win posiada 24 udziałów, które stanowią 48% firmy.
Największym udziałowcem od 13.08.2019 jest Grabek Maciej kontrolujący 52% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 16.09.2014 do 13.08.2019:
• Grabek Maciej (48% udziałów)
• Wacławek Agnieszka (48% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 19.10.2011 do 16.09.2014:
• Kozioł Leszek (48% udziałów)
• Grabek Maciej (48% udziałów)

Podobne organizacje do GRABEK PROMOTION