"BRAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000216882
NIP
5222741395
REGON
015796823

Podsumowanie

aktywa
11,2 mln
przychód
22,5 mln
zysk
593 tys.
wartość firmy
22,4 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
PLAC CZERWCA 1976, 2
Kod pocztowy
02-495
Rejestracja
2004-09-08
Rozpoczęcie działalności
2004-09-01
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTACJA ŁĄCZNA WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "brand" osiągnęła 22 470 348 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 434 511 zł. Pozostałe przychody to 35 837 zł.
Całkowite koszty wyniosły 21 841 102 zł.
Zysk netto wyniósł 593 408 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -159 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 470 348 zł w 2023 roku.
• 21 568 660 zł w 2022 roku.
• 17 983 696 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -52 542 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 593 408 zł w 2023 roku.
• 2 033 764 zł w 2022 roku.
• 1 337 871 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "brand" wynosi 22 419 278 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 5 065 413 zł a 56 175 869 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -291 211 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 22 419 278 zł w 2023 roku.
• 27 912 300 zł w 2022 roku.
• 21 806 029 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "brand" wyniosła 11 223 868 zł.
a
ktywa trwałe to 831 254 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 392 614 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 223 868 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 753 883 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 469 984 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 114 736 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 223 868 zł w 2023 roku.
• 10 541 964 zł w 2022 roku.
• 9 745 653 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "brand" wyniosły 4 469 984 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 223 868 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 81 259 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 469 984 zł w 2023 roku
• 3 344 445 zł w 2022 roku
• 3 791 767 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "brand" wykazała przychody na poziomie 22 470 348 zł.
Organizacja zarobiła 599 721 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6313 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 593 408 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -37 664 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6313 zł w 2023 roku
• 349 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja "brand" wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 93% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 34% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.8%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Leśkiewicz Tomasz posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Misiak Mirosław posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Leśkiewicz Tomasz (50% udziałów)
• Misiak Mirosław (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.12.2008 do 16.07.2009:
• Leśkiewicz Tomasz (45% udziałów)
• Misiak Mirosław (45% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.09.2004 do 30.12.2008:
• Leśkiewicz Tomasz (50% udziałów)
• Misiak Mirosław (50% udziałów)

Podobne organizacje do "BRAND"