WŁASNOŚĆ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO LUB SAMORZĄDOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: - GDY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE - GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI DO KWOTY 12.000,00 ZŁ (DWANAŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH) UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE NIEZALEŻNIE OD SKŁADU ZARZĄDU.
Bezpieczeństwo danych osobowych i ochrona prywatności
Nowoczesna flota pojazdów
Miejska Komunikacja Samochodowa Sp. z o.o., znana również jako MKS Krosno, to przedsiębiorstwo zajmujące się miejskimi usługami transportowymi w regionie Krosna. MKS dostarcza kompleksowe rozwiązania transportowe, w tym regularne kursy autobusowe obsługujące zarówno mieszkańców, jak i turystów. Organizatorem transportu publicznego w Krośnie, firma koncentruje się na zapewnieniu efektywności i dostępności swoich usług, dostosowując je do potrzeb użytkowników. MKS Krosno dysponuje nowoczesną flotą pojazdów, co przekłada się na wysoki standard obsługi i komfort podróży. Ponadto, organizacja wprowadza innowacje w zakresie biletowania, oferując m.in. Korśnieńską Kartę Miejską, która umożliwia dogodne korzystanie z transportu oraz zarządzanie płatnościami. Mieniona karta pozwala na łatwe doładowania i sprawdzanie stanu konta przez internet. Organizacja stawia również na bezpieczeństwo danych użytkowników, przestrzegając wszelkich norm prawnych dotyczących ochrony informacji osobowych, co jest kluczowe w obecnych czasach. MKS Krosno, poprzez wielosektorowe podejście, dąży do znaczącej poprawy jakości życia społeczności lokalnych, zapewniając nieprzerwaną i rzetelną obsługę transportową.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Miejska komunikacja samochodowa osiągnęła 11 932 257 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 889 837 zł. Pozostałe przychody to 42 420 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 871 163 zł.
Zysk netto wyniósł 18 674 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 760 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 932 257 zł w 2024 roku.
• 10 334 026 zł w 2023 roku.
• 9 854 699 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2119 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 674 zł w 2024 roku.
• 18 836 zł w 2023 roku.
• 18 797 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Miejska komunikacja samochodowa wynosi -22 tys. zł.
EBITDA Miejska komunikacja samochodowa wynosi 26 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
6979 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -22 208 zł w
2024 roku.
• -33 095 zł w
2023 roku.
• -26 132 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
58 646 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 25 801 zł w
2024 roku.
• 30 744 zł w
2023 roku.
• 115 223 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Miejska komunikacja samochodowa wynosi 9 491 575 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
186 741 zł a 29 830 643 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 529 679 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 491 575 zł w 2024 roku.
• 8 412 729 zł w 2023 roku.
• 8 078 895 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Miejska komunikacja samochodowa wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2024 roku.
• 0,11% w 2023 roku.
• 0,27% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 583 553
zł.
Koszty operacyjne Miejska komunikacja samochodowa wyniosły 11 912 045
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
161 258 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 583 553 zł w 2024 roku
• 2 211 366 zł w 2023 roku
• 2 024 946 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2024 roku
•
21% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Miejska komunikacja samochodowa wyniosła 3 022 762 zł.
a
ktywa trwałe to 187 074 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 835 689 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 022 762 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 949 388 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 073 375 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 70 410 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 022 762 zł w 2024 roku.
• 2 829 531 zł w 2023 roku.
• 2 877 842 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Miejska komunikacja samochodowa wyniosły 1 073 375 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 022 762 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 51 806 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 073 375 zł w 2024 roku
• 898 817 zł w 2023 roku
• 965 964 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2024 roku
• 32% w 2023 roku
• 34% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Miejska komunikacja samochodowa wykazała przychody na poziomie 11 932 257 zł.
Organizacja zarobiła 20 192 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1518 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 674 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1879 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1518 zł w 2024 roku
• 5122 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Miejska komunikacja samochodowa wykazała zysk netto większy niż 59% organizacji z branży "Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski".
Organizacja wykazała przychód większy niż 62% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 51% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 62% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.4%.
Największym udziałowcem od 26.06.2013 jest
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Krośnieński Holding Komunalny
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.01.2012 do 26.06.2013
był Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Krośnieński Holding Komunalny
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 29.01.2010 do 05.01.2012 najwięcej udziałów posiadał Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Krośnieński Holding Komunalny . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
MIEJSKA KOMUNIKACJA SAMOCHODOWA