Organizacja "zakład komunikacji miejskiej" osiągnęła 6 898 851 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 879 623 zł. Pozostałe przychody to 19 228 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 315 670 zł.
Strata netto wyniosła 436 047 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 502 754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 898 851 zł w 2024 roku.
• 6 992 973 zł w 2023 roku.
• 6 012 267 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -65 819 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -436 047 zł w 2024 roku.
• 148 841 zł w 2023 roku.
• 257 578 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "zakład komunikacji miejskiej" wynosi -455 tys. zł.
EBITDA "zakład komunikacji miejskiej" wynosi 94 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
72 404 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -455 228 zł w
2024 roku.
• 143 498 zł w
2023 roku.
• 272 941 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
45 100 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 93 566 zł w
2024 roku.
• 624 415 zł w
2023 roku.
• 741 514 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "zakład komunikacji miejskiej" wynosi 9 785 479 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 27 659 975 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 455 672 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 785 479 zł w 2024 roku.
• 10 770 626 zł w 2023 roku.
• 10 477 639 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "zakład komunikacji miejskiej" wynosi 0,33%. To oznacza, że firma ma szansę 0,33% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,33% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 178 296
zł.
Koszty operacyjne "zakład komunikacji miejskiej" wyniosły 7 334 851
zł.
Wynagrodzenia stanowią 57%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
380 855 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 178 296 zł w 2024 roku
• 3 739 777 zł w 2023 roku
• 2 759 619 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
57% w 2024 roku
•
55% w 2023 roku
•
48% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "zakład komunikacji miejskiej" wyniosła 7 435 230 zł.
a
ktywa trwałe to 5 728 789 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 706 441 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7 435 230 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6 914 994 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 520 236 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 152 573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 7 435 230 zł w 2024 roku.
• 7 890 142 zł w 2023 roku.
• 7 694 818 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "zakład komunikacji miejskiej" wyniosły 520 236 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 7 435 230 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -26 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 520 236 zł w 2024 roku
• 539 101 zł w 2023 roku
• 442 618 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2024 roku
• 7% w 2023 roku
• 6% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "zakład komunikacji miejskiej" wykazała przychody na poziomie 6 898 851 zł.
Organizacja zarobiła -436 047 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -436 047 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 12 563 zł w 2023 roku
• 15 359 zł w 2022 roku
Organizacja "zakład komunikacji miejskiej" wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 15% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gmina Miejska Iława
posiada 6681 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 09.03.2022 jest
Gmina Miejska Iława
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.01.2021 do 09.03.2022
była Gmina Miejska Iława
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 21.05.2019 do 15.01.2021 najwięcej udziałów posiadała Gmina Miejska Iława. Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
"ZAKŁAD KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ"